1.
|
|
2.
|
|
Taula Rodona 2: Cohesió social i llengües
/
Cabré i Pla, Anna ;
Vila i Moreno, F. Xavier ;
Cassany, Daniel ;
Lorenzo Galés, Neus ;
Teixidó i Planas, Martí ;
Casas, Mariona ;
Gisbert, Mercè (Presentació de l'acte) ;
Secció de Filosofia i Ciències Socials. Institut d'Estudis Catalans ;
Institut d'Estudis Catalans ;
Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana. Institut d'Estudis Catalans ;
Association Héloïse ;
Fundació Marta Mata Garriga ;
Fundació Ferrer i Guàrdia ;
Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya ;
Rosa Sensat ;
Col·loqui Internacional Héloïse 'Pedagogies de la democràcia i la resistència a l'Europa del segle XX i fins avui' (2019 : Barcelona)
En aquesta mesa de comunicacions, s'explora la funció de les llengües en l'ensenyament català en la cohesió social dels alumnes, sobretot en entorns amb un gran focus d'immigrats, principalment a partir del català. [...]
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2019
|
|
3.
|
|
4.
|
|
Un blog com a pretext per escriure
/
Sans, Jaume (Centre de Normalització Lingüística Eramprunyà)
Del resum que encapçala l'article: "El blog pot ser un recurs perquè els alumnes es responsabilitzin més del seu procés d'escriptura. Arran de la revisió de l'avaluació en els cursos del CNL Eramprunyà perquè esdevingui més motivadora, ens plantegem aprofundir en la seva finalitat formativa o reguladora. [...]
2014
Llengua i Ús, Núm. 55 (2014), p. 51-59 (Experiències)
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|