1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
Pòrtic
/
Casals, Daniel ;
Foguet i Boreu, Francesc
Presentació de les aportacions presentades a 3r Simposi sobre l'Ensenyament de la Llengua i la Literatura Catalanes a la Secundària i a la Universitat, celebrat el el 16 d'abril de 2017 a l'Institut d'Estudis Catalans.
2017
Afer d'estat, Barcelona : Bellaterra : Institut d'Estudis Catalans : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017 (p. 7-13)
|
|
6.
|
|
7.
|
|
Editorial
/
Visat
S'informa de la creació i veredicte del 1r Premi PEN Català de Traducció, destinat a traduccions de qualsevol llengua al català, atorgat, en la primera convocatòria, a Ramon Farrés, amb els següents finalistes: Ramon Farrés, per la traducció de 'Correspondència amb Goethe', de Bettine Von Arnim (Adesiara); Josep M. [...]
2016
Visat, Núm. 22 (Tardor 2016), p. 1-2
2 documentos
|
|
8.
|
|
Armats d'un tarannà positiu
/
Martori, Joan (Col·lectiu Pere Quart)
Es tracta de l'edició de les actes del tercer simposi sobre l'ensenyament de la llengua i la literatura catalanes a la secundària i a la universitat organitzat pel Departament de Filologia Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) amb la col·laboració de la Secció Filològica de l'Institut d'Estudis Catalans (IEC), la Societat Catalana de Llengua i Literatura, l'Institut de Ciències de l'Educació de la UAB i el Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya, que se celebrà a l'IEC el 26 d'abril de 2017.
2019
Blog de l'Escola de Llibreria, 29 abril 2019 (Altres treballs)
2 documentos
|
|
9.
|
|
10.
|
|
La llengua i la literatura a les aules del segle XXI: un afer d'estat
/
Ferrer i Puig, Jaume
De l'article: "El passat 26 d'abril va tenir lloc a l'Institut d'Estudis Catalans el 'III Simposi sobre l'ensenyament de la llengua i la literatura catalanes a la secundària i la universitat', que comptà amb l'assistència de prop d'un centenar de professors i una vuitantena d'estudiants que van omplir la Sala Prat de la Riba per conèixer la diagnosi de la situació de la llengua i la literatura a les aules, però també diverses propostes per abordar-ne el futur amb garanties".
2018
Estudis Romànics, Núm. 40 (2018), p. 571-572 (Crònica)
|
|