Traces : base de datos de lengua y literatura catalanas Encontrados 5 registros  La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
Pérez Saldanya, Manuel / Roca Ricart, Rafael (ed.) (2018), 'Del manuscrit a la paraula digital. Estudis de llengua i literatura catalanes / From Manuscript to Digital World. Studies of Catalan Language and literatura' / Malé i Pegueroles, Jordi (Universitat de Lleida)
El volum es divideix en tres apartats: "Cultura i llengua dels s. xv al xviii", "Cent anys de literatura catalana: 1859-1959" i "Multilingüisme i interculturalitat". Inclou estudis dels autors citats.
2021 - 10.2436/er.v43i0.148864
Estudis Romànics, Vol. 43 (2021), p. 546-549 (Recensions)
2 documentos
2.
Bastardas i Boada, Albert; Boix-Fuster, Emili; Torrens Guerrini, Rosa M. (coords.) 'El català, llengua mitjana d'Europa. Multilingüisme, globalització i sostenibilitat lingüística' / Sendra, Montserrat
2018
Revista de Llengua i Dret, Núm. 69 (juny 2018), p. 319-323 (Recensions i notícies bibliogràfiques)  
3.
Boix-Fuster, Emili ; Torrens Guerrini, Rosa M. (ed.) (2011). 'Les llengües al sofà: El plurilingüisme familiar als països de llengua catalana' / Galindo Solé, Mireia
'Les llengües al sofà' es tracta d'un volum miscel·lani amb articles de dotze autors, centrat a descriure i analitzar les ideologies i els comportaments lingüístics de famílies etnolingüísticament mixtes, especialment pel que fa a les seves pautes de transmissió lingüística intergeneracional. [...]
2012
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 22 (2012), p. 294-300 (Ressenyes)  
4.
'Les llengües al sofà. El plurilingüisme familiar als països de llengua catalana' / Calafat, Rosa M. (Universitat de les Illes Balears)
2014
Llengua & Literatura, Núm. 24 (2014), p. 211-213 (Ressenyes i notes crítiques)  
5.
Boix-Fuster, Emili / Torrens Guerrini, Rosa M. (ed.) (2011): 'Les llengües al sofà. El plurilingüisme familiar als països de llengua catalana' / Montoya Abat, Brauli (Universitat d'Alacant)
L'obra "tracta d'esbrinar la conducta lingüística interna de les parelles en què cada membre és d'una llengua (inicial) i el reflex que això té en l'educació lingüística dels fills. En últim terme, hom pretén donar orientacions «útils» per a les llars de parelles bilingües".
2013
Estudis Romànics, Núm. 35 (2013), p. 497-501  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.
¿No ha encontrado lo que estaba buscando? Intente su búsqueda en:
Torrens Guerrini, Rosa Maria en Amazon
Torrens Guerrini, Rosa Maria en Google Books
Torrens Guerrini, Rosa Maria en Google Scholar
Torrens Guerrini, Rosa Maria en Google Web
Torrens Guerrini, Rosa Maria en INSPIRE
Torrens Guerrini, Rosa Maria en NEBIS
Torrens Guerrini, Rosa Maria en Scirus