11.
|
|
12.
|
|
13.
|
|
Ara que som en un bon moment
/
Vilà i Folch, Joaquim
Vilà i Folch considera que, atès el bon moment de l'activitat teatral a Barcelona, cal repensar alguns temes pendents: l'antiga Llei del Teatre per a Catalunya, l'èxit del teatre en castellà i el suport a diverses iniciatives (el teatre infantil, el circ, el music-hall, el cafè-teatre, la dansa, etc. [...]
1997
Serra d'Or. Barcelona, Any XXXIX, Núm. 450 (1997, Juny), p. 68 (Teatre)
|
|
14.
|
|
Del Teatre Nacional al Teatre Local
/
Vilà i Folch, Joaquim
Joaquim Vilà i Folch qüestiona la manca de concreció de la programació i del funcionament del TNC (sobretot, la direcció d'Adolfo Marsillach de 'L'auca del senyor Esteve') i constata la creixent renovació del Teatre Local i de les iniciatives de grups teatrals comarcals.
1997
Serra d'Or. Barcelona, Any XXXIX, Núm. 449 (1997, Maig), p. 58-59 (Teatre)
|
|
15.
|
|
Galceran, Pinter, Puigserver
/
Vilà i Folch, Joaquim
Vilà i Folch valora positivament el panorama teatral actual i comenta algunes de les obres més representatives de 1996: 'Dakota' (Premi Ignasi Iglésias) i 'Paraules encadenades' (Premi Born), de Jordi Galceran, 'L'amant', de Harold Pinter, i l'exposició "Fabià Puigserver".
1997
Serra d'Or. Barcelona, Any XXXIX, Núm. 448 (1997, Abril), p. 93 (Teatre)
|
|
16.
|
|
17.
|
|
Quatre aportacions de Picasso
/
Vilà i Folch, Joaquim
A propòsit de les produccions escenogràfiques que expliquen la relació de Pablo Picasso amb els 'Ballets Russes de Serge Diaghilev' i amb el seu ballarí-coreògraf Léonide Massine. Els materials són: 'Parade' (1917), 'Pulcinella' (1920), 'Cuadro flamenco' (1921) i 'Mercure' (1924). [...]
1997
Serra d'Or. Barcelona, Any XXXIX, Núm. 446 (1997, Febrer), p. 54-56 (Teatre)
|
|
18.
|
|
19.
|
|
20.
|
|