1.
|
|
Taula Rodona 2: Cohesió social i llengües
/
Cabré i Pla, Anna ;
Vila i Moreno, F. Xavier ;
Cassany, Daniel ;
Lorenzo Galés, Neus ;
Teixidó i Planas, Martí ;
Casas, Mariona ;
Gisbert, Mercè (Presentació de l'acte) ;
Secció de Filosofia i Ciències Socials. Institut d'Estudis Catalans ;
Institut d'Estudis Catalans ;
Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana. Institut d'Estudis Catalans ;
Association Héloïse ;
Fundació Marta Mata Garriga ;
Fundació Ferrer i Guàrdia ;
Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya ;
Rosa Sensat ;
Col·loqui Internacional Héloïse 'Pedagogies de la democràcia i la resistència a l'Europa del segle XX i fins avui' (2019 : Barcelona)
En aquesta mesa de comunicacions, s'explora la funció de les llengües en l'ensenyament català en la cohesió social dels alumnes, sobretot en entorns amb un gran focus d'immigrats, principalment a partir del català. [...]
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2019
|
|
2.
|
|
Taula Rodona 1: Ser docent en una societat democràtica en crisi
/
Ruiz, Ferran ;
Besalú, Xavier ;
Martí, Francina (Presentació de l'acte) ;
Secció de Filosofia i Ciències Socials. Institut d'Estudis Catalans ;
Institut d'Estudis Catalans ;
Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana. Institut d'Estudis Catalans ;
Association Héloïse ;
Fundació Marta Mata Garriga ;
Fundació Ferrer i Guàrdia ;
Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya ;
Rosa Sensat ;
Col·loqui Internacional Héloïse 'Pedagogies de la democràcia i la resistència a l'Europa del segle XX i fins avui' (2019 : Barcelona)
En aquesta mesa de comunicacions, diversos docents, tant d'institut com universitaris, exposen els reptes de l'educació en una democràcia en crisi. En concret, el professor Xavier Besalú, en la seva intervenció, denuncia, entre altres qüestions, que, per assolir la competència digital, cal aprendre a dominar la competència lingüística, fonamental per a la comprensió oral. [...]
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2019
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|