1.
|
|
2.
|
|
Presentació del llibre 'Testimonis de la Catalunya contemporània (1875-1986)', d'Albert Balcells
/
Puig i Oliver, Jaume de ;
Cruz Vergari, Elena de la ;
Casassas i Ymbert, Jordi ;
Balcells, Albert ;
Institut d'Estudis Catalans ;
Obrador Edèndum
Es presenta el llibre 'Testimonis de la Catalunya contemporània (1875-1986)', un recull de textos -articles de premsa, fragments de memòries, cartes, discursos, conferències, sentències. . . - d'Albert Balcells que repassa les diverses etapes de la història catalana contemporània. [...]
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2017
|
|
3.
|
|
4.
|
|
Dia Internacional de la Traducció 2017
/
Ros Aragonès, Joandomènec ;
Martín Lloret, Jordi ;
Serrat i Congost, David ;
Montoliu, Xavier ;
Teulats, Sílvia ;
Puig i Oliver, Jaume de ;
Cabal Guarro, Miquel ;
Vidal i Gonzalvo, Josep A. ;
Vilallonga, Mariàngela ;
Institut d'Estudis Catalans ;
Associació d'Escriptors en Llengua Catalana ;
Dia Internacional de la Traducció (2017)
Amb motiu del Dia Internacional de la Traducció, diversos traductors reciten fragments d'obres traduïdes per ells mateixos, per bé que n'hi ha que reciten obres traduïdes per altri, com ara Sílvia Teulats, amb un poema de Sylvia Plath en versió de Montserrat Abelló, com també Jaume de Puig, amb fragments de l''Odissea' de Riba. [...]
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2017
|
|
5.
|
|
La llengua i la literatura a les aules del segle XXI: un afer d'estat
/
Ferrer i Puig, Jaume
De l'article: "El passat 26 d'abril va tenir lloc a l'Institut d'Estudis Catalans el 'III Simposi sobre l'ensenyament de la llengua i la literatura catalanes a la secundària i la universitat', que comptà amb l'assistència de prop d'un centenar de professors i una vuitantena d'estudiants que van omplir la Sala Prat de la Riba per conèixer la diagnosi de la situació de la llengua i la literatura a les aules, però també diverses propostes per abordar-ne el futur amb garanties".
2018
Estudis Romànics, Núm. 40 (2018), p. 571-572 (Crònica)
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|