1.
|
|
2.
|
|
Què i com es llegeix a les escoles?
/
Fajardo, Carla
Entrada: "El baix nivell de comprensió lectora dels infants fa reflexionar sobre com es promou la lectura als centres educatius i a través de quins llibres. Mestres i professores, i especialistes en literatura per a infants, adolescents i joves, parlen del poder i les mancances de la literatura infantil i juvenil.
2023
Ara. Ara Llegim, 10 juny 2023, p. 34-35
|
|
3.
|
|
4.
|
|
Programa pedagògic Escoles Tàndem - Escola Ramon Llull
/
Teatre Nacional de Catalunya
Diversos educadors expliquen l'experiència del Projecte Tàndem de l'Escola Ramon Llull i les Escoles Tàndem de la Fundació Catalunya La Pedrera, amb el Teatre Nacional de Catalunya, a partir del qual el teatre passa a ser matèria curricular d'educació infantil i primària. [...]
Barcelona : Teatre Nacional de Catalunya, 2018
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
"Les escoles han llançat la tovallola a l'hora d'implicar els nens en la literatura"
/
Justícia, Antònia
Justícia entrevista a Gemma Lienas amb motiu de la participació de Catalunya i les Balears a la Fira del Llibre Infantil i Juvenil de Bolonya. L'escriptora es mostra crítica amb la situació en què es troba la literatura actualment, parla de la seva obra i dona la seva opinió sobre la invitació de Catalunya a la Fira esmentada.
2017
La Vanguardia. Culturas, Núm. 771 (1 abril 2017), p. 20-21 (Mirades. Especial Infantil i Juvenil Bolonya)
Conté un apartat, escrit per Sònia Hernández, amb un breu comentari sobre l'obra i trajectòria de vuit autors actuals que cultiven la literatura infantil i juvenil en llengua catalana
2 documents
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|