17.
|
|
18.
|
|
L'INUSCAT, un indicador sobre l'ús de la llengua
/
Romaní, Joan M.
Sobre les característiques de l'INUSCAT, un indicador de l'ús del català: les línies de treball (objectiva i subjectiva), els àmbits de treball (administració, ensenyament, mitjans de comunicació i indústries de la cultura, sector socioeconòmic i professional, societat civil, i usos de les persones o usos interpersonals) i el tractament i l'anàlisi de les dades. [...]
1996
Llengua i Ús. Barcelona, núm. 5 (1996, Primer Quadrimestre), p. 60-63 (Sociolingüística)
Inclou tres quadres. El primer amb els àmbits i subàmbits de treball de l'INUSCAT; el segon amb el desenvolupament de l'àmbit del sector socioeconòmic (subàmbits, dimensions, variables i indicadors), i el darrer amb el desenvolupament dels treballs de l'INUSCAT per anys i àmbits de treball.
|
|
19.
|
|
Enquestes sociolingüístiques: primera aproximació
/
Romaní, Joan M.
Sobre els passos que cal seguir per fer una enquesta sociolingüística. Concretament es tracten els següents temes: la fixació d'objectius i la determinació de la metodologia a adoptar; l'obtenció de les dades; el tractament, l'anàlisi i la interpretació de les dades obtingudes, i l'elaboració d'un informe.
1995
Llengua i Ús. Barcelona, núm. 2 (1995, Primer Quadrimestre), p. 64-66 (Sociolingüística)
|
|
20.
|
|
El cens lingüístic de 1991
/
Romaní, Joan M.
Comentari de les dades obtingudes en el cens lingüístic del català realitzat el 1991. Les dades tenen en compte l'edat i les quatre habilitats lingüístiques bàsiques: entendre el català, parlar-lo, llegir-lo i escriure'l.
1994
Llengua i Ús. Barcelona, núm. 1 (1994, Tercer Quadrimestre), p. 59-60 (Sociolingüística)
Inclou un gràfic de les competències lingüístiques segons l'edat i una taula amb la comparació dels resultats del cens de l'any 1986 i de l'any 1991
|
|
21.
|
|
22.
|
|
23.
|
|
24.
|
|
25.
|
|
26.
|
|