1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
El Pont Flotant: una companyia de creació col·lectiva
/
Molina, Raquel (Universitat de València)
L'article gira entorn d'un dels majors exponents dels nous models de creació escènica dins el panorama teatral valencià i es planteja respondre, a través d'un recorregut històric, per què la companyia El Pont Flotant ha esdevingut un dels majors referents de l'esfera teatral contemporània.
2016
L'Aiguadolç, Núm. 45 (2016), p. 77-88 (Dossier: Noves veus a escena: el teatre valencià entre dos segles)
|
|
8.
|
|
Roberto García: pica, ratlla i tritura el teatre
/
Herreras, Enrique (Universitat de València)
Un repàs de l'experiència personal de l'autor, Enrique Herreras, dels textos de Roberto García a partir de les seves posades en escena. Les obres a les quals es fa referència al llarg de l'article són 'Indecent' (2003) i 'Combustió' (2006).
2016
L'Aiguadolç, Núm. 45 (2016), p. 65-76 (Dossier: Noves veus a escena: el teatre valencià entre dos segles)
|
|
9.
|
|
10.
|
|
Panorama del teatre per a infants al País Valencià des dels anys noranta
/
Soler Piera, Roser
Es radiografia el panorama del teatre per a infants al País Valencià destacant els constants vaivens de la política cultural en aquest aspecte. Soler Piera constata que si bé a principis dels noranta s'observa un cert augment d'iniciatives i de produccions tant públiques com privades, els dos mil comencen amb una davallada en la creació escènica valenciana per a nens a la qual cal sumar les conseqüències de les mesures que s'han adoptat al camp cultural, durant la segona dècada, per pal·liar una crisi que encara dura.
2016
L'Aiguadolç, Núm. 45 (2016), p. 45-52 (Dossier: Noves veus a escena: el teatre valencià entre dos segles)
|
|