1.
|
|
Apologia de la por: el rei Lear de Calixto Bieito
/
Mellinas, Héctor
Del resum de l'article: "Les tres posades en escena en què Calixto Bieito ha tractat el personatge del rei Lear han evidenciat la perplexitat de la por, que es manifesta amb una reacció violenta contra la pèrdua de la pròpia autoritat i, per tant, contra l'aniquilació de la pròpia identitat. [...]
2018
Estudis Escènics, Núm. 43 (2018), p. 154-165 (Anàlisi)
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
'Après moi, le déluge' de Lluïsa Cunillé: política i sostracció
/
Mellinas, Héctor (Universitat de Barcelona)
Del resum de l'article: "L'article reinterpreta la trajectòria de Lluïsa Cunillé a partir d''Après moi, le déluge' (2007), una peça que recull els pressupòsits formals del drama contemporani en consonància amb l'estil de l'autora i que emfasitza la dimensió política que caracteritza els seus darrers textos. [...]
2016
Els Marges, Núm. 108 (Hivern 2016), p. 91-105 ((Re)llegir)
2 documents
|
|
10.
|
|
Notes sobre fonts shakespearianes en la poesia de Carles Riba
/
Mellinas, Héctor (Universitat de Barcelona)
Del resum de l'article: "L'article tracta de demostrar l'empremta shakespeariana en la poesia de Carles Riba i, tot establint les relacions cronològiques entre aquells articles de la crítica ribiana en els quals s'hi interpreta Shakespeare i els poemes que l'intertextualitzen, clarificar-ne alguna passatges obscurs".
2015
Els Marges, Núm. 107 (Tardor 2015), p. 57-73 (Estudis)
2 documents
|
|