1.
|
|
2.
|
|
La llengua en el model educatiu català
/
Mayans Balcells, Pere (Departament d'Ensenyament) ;
Pereña, Mònica (Departament d'Ensenyament)
De la sinopsi que encapçala l'article: "Ensenyar llengua a la Catalunya actual implica tenir molt present quina és la realitat sociolingüística de l'alumnat. En una part del territori, parlarem, d'ensenyament en català, ja que la majoria de l'alumnat tindrà com a llengua familiar la llengua pròpia de l'ensenyament, mentre que en una altra part del territori haurem d'aplicar les estratègies d'ensenyament i d'aprenentatge del Programa d'Immersió Lingüística. [...]
2012
Llengua i Ús, Núm. 51 (2012), p. 21-29 (Models)
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
La política lingüística al Quebec (I)
/
Mas, Gemma (TERMCAT) ;
Pereña, Mònica (Direcció General de Política Lingüística) ;
Solé i Durany, Joan Ramon (Direcció General de Política Lingüística)
En aquest article s'intenten recollir els aspectes principals que es van tractar al llarg de l'estada dels autors del text al Quebec, en el marc del programa de cooperació dels governs de Catalunya i del Quebec en matèria de política Lingüística, el febrer de 2000, i plantejar els nous reptes amb què es troba el govern del Quebec actualment en aquest àmbit.
2001
Llengua i Ús, Núm. 20 (Primer quadrimestre 2001), p. 17-22 (Plans i Dinamització)
|
|