Warning: Ignoring empty title search term.
Results overview: Found 9 records in 0.02 seconds.
Traces. Catalogue, 9 records found
Traces. Catalogue 9 records found  
1.
Els Objectius de l'escola en l'ordre lingüístic / Milian, Marta ; Guasch, Oriol ; Camps, Anna ; Seminari sobre el text. Escola de Formació de Mestres de la UAB (1987 : UAB)
Reflexió sobre els coneixements declaratius ("saber què") i els coneixements procedurals ("saber com") de l'acte d'escriure des de la perspectiva de l'ensenyament. Els tres processos de l'escriptura: planificació, textualització i revisió. [...]
1990
Text i ensenyament. Una aproximació interdisciplinària, Barcelona : Barcanova, 1990 (p. 161-173)
   
2.
Concepcions de l'error en les produccions dels aprenents d'una L2 / Guasch, Oriol ; Seminari sobre el text. Escola de Formació de Mestres de la UAB (1987 : UAB)
Sobre els tres enfocaments diferents en l'anàlisi de les produccions dels aprenents d'una segona llengua: l'anàlisi contrastiva (centrada en l'adquisició d'uns hàbits de comportament lingüístic), l'anàlisi d'errors (centrada en les produccions reals dels aprenents) i la noció d'interllengua (el procés d'aprenentatge com a reelaboració o reestructuració).
1990
Text i ensenyament. Una aproximació interdisciplinària, Barcelona : Barcanova, 1990 (p. 143-160)
   
3.
El Lector des de la perspectiva semiòtica / Usandizaga, Helena ; Seminari sobre el text. Escola de Formació de Mestres de la UAB (1987 : UAB)
Sobre el lector i/o destinatari de l'educació literària. Les teories textuals d'Eco i de Greimas. Consideracions teòriques sobre el lector implícit i l'empíric. Aplicació i estratègies en el camp de l'ensenyament.
1990
Text i ensenyament. Una aproximació interdisciplinària, Barcelona : Barcanova, 1990 (p. 119-141)
   
4.
Text-context : algunes consideracions sobre l'ensenyament de la literatura / Campillo, Maria ; Seminari sobre el text. Escola de Formació de Mestres de la UAB (1987 : UAB)
Reflexió sobre els diversos models d'ensenyament de la literatura i de les aproximacions al fet literari: la història de la literatura, l'anàlisi textual, etc. Especial atenció a la contribució de la semiòtica italiana en la relació text - context - diacronia.
1990
Text i ensenyament. Una aproximació interdisciplinària, Barcelona : Barcanova, 1990 (p. 95-117)
   
5.
Tipologia de textos : reflexió per a l'ensenyament / Milian, Marta ; Seminari sobre el text. Escola de Formació de Mestres de la UAB (1987 : UAB)
Reflexió sobre el text des de la didàctica del llenguatge. Concepte de text i diferències amb el discurs. Classificació dels tipus de text des de la perspectiva de l'ensenyament: les tipologies basades en les funcions de comunicació (Jean-Michel Adam) i les tipologies de l'enunciació (J. [...]
1990
Text i ensenyament. Una aproximació interdisciplinària, Barcelona : Barcanova, 1990 (p. 75-93)
   
6.
La Coherència i la cohesió del text / Luna, Xavier ; Seminari sobre el text. Escola de Formació de Mestres de la UAB (1987 : UAB)
Sobre la cohesió i coherència textuals. Repàs de propostes teòriques del concepte (especialment la gramàtica sistèmico-funcional de M. A. K. Halliday). Sobre el context de situació, el registre, l'estructuració interna, la cohesió lèxica i la progressió temàtica del text.
1990
Text i ensenyament. Una aproximació interdisciplinària, Barcelona : Barcanova, 1990 (p. 49-74)
   
7.
Reflexions sobre el discurs escrit / Calsamiglia, Helena ; Seminari sobre el text. Escola de Formació de Mestres de la UAB (1987 : UAB)
Anàlisi del discurs escrit en relació al discurs oral: lloc que ocupa en les ciències del llenguatge, l'escriptura com a fenomen sòcio-cultural, adquisició i desenvolupament de la llengua escrita, i trets distintius del discurs escrit i el discurs oral (exemplificat amb la prosa expositiva escrita i la conversa).
1990
Text i ensenyament. Una aproximació interdisciplinària, Barcelona : Barcanova, 1990 (p. 31-48)
   
8.
Models del procés i ensenyament de la redacció / Camps, Anna ; Seminari sobre el text. Escola de Formació de Mestres de la UAB (1987 : UAB)
Anàlisi dels models cognitius del procés de redacció: coneixements de l'escriptor, el context i el procés de producció del text (la planificació, la textualització i la revisió). Sobre l'aplicació d'aquests models a l'ensenyament.
1990
Text i ensenyament. Una aproximació interdisciplinària, Barcelona : Barcanova, 1990 (p. 11-29)
   
9.
Text i ensenyament. Una aproximació interdisciplinària / Seminari sobre el text. Escola de Formació de Mestres de la UAB (1987 : UAB) ; Camps, Anna (Coord.)
Barcelona : Barcanova, 1990 (Barcanova Educació)
   

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.
Haven't found what you were looking for? Try your search on other servers:
Text i ensenyament Una aproximació interdisciplinària / in Amazon
Text i ensenyament Una aproximació interdisciplinària / in Google Books
Text i ensenyament Una aproximació interdisciplinària / in Google Scholar
Text i ensenyament Una aproximació interdisciplinària / in Google Web
Text i ensenyament Una aproximació interdisciplinària / in INSPIRE
Text i ensenyament Una aproximació interdisciplinària / in NEBIS
Text i ensenyament Una aproximació interdisciplinària / in Scirus