1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
La comprensió de les clàusules de relatiu en català infantil
/
Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Adani, Flavia (Universität Postdam) ;
Ramon, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rusiñol, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sànchez, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona)
De l'abstract: "[E]mprenem el primer estudi de la comprensió de les clàusules de relatiu de subjecte i d'objecte en català infantil. Repliquem un experiment dissenyat per a l'italià per Adani (2008), en concret una tasca d'identificació d'agent, amb 33 nens parlants de català central d'edats compreses entre els 3,5 i els 6,2 anys".
2012
Caplletra, Núm. 53 (Tardor 2012), p. 91-105
2 documents
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
La comprensió
/
Bozzo, Joan Lluís
L'autor reflexiona sobre la importància de la pronúncia en les cançons i, sobretot, en els espectacles musicals. L'autor considera que "la música és la lletra" i lamenta que hi hagi cantants i directors escènics que donin importància a d'altres elements en detriment de la comprensió deguda del text.
2011
Hamlet, Núm. 15 (15 Maig 2011), p. 61 (Escena amb música)
|
|
9.
|
Per a la comprensió de Verdaguer
/
Soldevila, Llorenç
Es tracta d'un volum que recull treballs ja publicats i en què es diferencien dues parts: la primera l'ocupa la biografia del poeta i la segona està constituïda per tres assaigs més especialitzats.
2004
Serra d'Or. Barcelona, núm. 534 (2004, Juny), p. 70-71 (Lectures)
|
|
10.
|
|