1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
Introducció al monogràfic "El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció"
/
Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
García Folgado, María-José (Universitat de València) ;
Rodríguez Gonzalo, Carmen (Universitat de València)
Introducció al monogràfic «El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció», coordinat per Xavier Fontich, María-José García Folgado i Carmen Rodríguez Gonzalo.
2022 - 10.7203/caplletra.73.24636
Caplletra, Núm. 73 (Tardor 2022), p. 149-158 (Monogràfic: El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció)
2 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
Un llarg aprenentatge
/
Pagès Jordà, Vicenç
A propòsit de la primera novel·la de l'autor d'origen argentí Hernán Díaz, 'A l'horitzó', que, segons l'autor de la ressenya, es dreça com un monument a la narració pura i a la recreació de l'aventura.
2020
L'Avenç, Núm. 469 (Juny 2020), p. 60-61 (Mirador. Literatura)
|
|
8.
|
|
9.
|
|
Sessió: "Aprenentatge de llengües i cervell. Aportacions de la neurolingüística"
/
Conesa Bertran, Gerard ;
Costa Martínez, Albert ;
Amorós i Basté, Carme (Presentació de l'acte) ;
Societat Catalana de Pedagogia. Institut d'Estudis Catalans ;
Institut d'Estudis Catalans ;
Seminari L'adquisició de la competència plurilingüe. De la fonamentació científica a la pràctica escolar (2014 : Barcelona)
Des de la neurolingüística, Gerard Conesa i Albert Costa exploren, d'una banda, les particularitats neuronals de la recuperació de la parla després d'un trastorn com ara una afàsia, i, de l'altra, les implicacions cerebrals dels parlants bilingües, amb algun exemple, especialment en el cas de Conesa, de casos de parlants de català i d'espanyol.
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2014
|
|
10.
|
|