Warning: Ignoring empty title search term.
Resultados globales: 5 registros encontrados en 0.01 segundos.
Traces. Catálogo, Encontrados 5 registros
Traces. Catálogo Encontrados 5 registros  
1.
Què podem aprendre de la llengua amb la lingüística de corpus orals? / Voghera, Miriam (Universitat de Salern)
Del resum de l'article: "Al llarg de les darreres dècades, la Lingüística de Corpus Orals (LCO) ha avançat força en termes de quantitat i qualitat d'estudis (O'Keeffe & McCarthy 2010). En els darrers trenta anys s'ha assolit un gran progrés com mostra l'increment de corpus multimodals existents i les diverses investigacions sofisticades que aquests corpus han estimulat sobre la relació entre el component verbal i no-verbal de la comunicació oral (Knight 2011). [...]
2020
Caplletra, Núm. 69 (Tardor 2020), p. 125-154 (Monogràfic: "Spoken Corpus Linguistics in Romance: thoughts, design and results")
2 documentos
2.
Aprendre a traduir literatura infantil i juvenil: singularitats i fites d'un procés formatiu / Marco Borillo, Josep ; Seminari sobre la Traducció a Catalunya (18è : 2010 : Vilanova i la Geltrú)
"Aquest treball, tot partint de l'experiència de qui el signa, pretén mostrar les bases en què es fonamenta la seua pràctica docent i incidir en les peculiaritats de la traducció de literatura infantil i juvenil, sobretot per oposició a la traducció d'altres tipus de literatura. [...]
2011
XVIII Seminari sobre la Traducció a Catalunya. La traducció de la literatura infantil i juvenil, Barcelona : Associació d'Escriptors en Llengua Catalanes, 2011 (p. 65-90)

Inclou una fitxa biogràfica de l'autor (p. 65)  

3.
Aprendre llengua / Fité, Marcel
Sobre el mètode d'ensenyament de la filologia catalana, segons l'autor allunyat de la realitat, als anys setanta i vuitanta del segle XX a la universitat.
2012
Llengua Nacional, Núm. 78 (2012 trimestre 2012), p. 8 (Sociolingüística)
   
4.
Aprendre llengua oral amb un recurs estimulant: el CD-ROM / Font-Rotchés, Dolors (Universitat de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Torras Compte, Francina (Departament de Filologia Catalana. Facultat de Formació del Professorat.Universitat de Barcelona)
De la sinopsi que encapçala l'article: "L'article descriu una proposta didàctica per treballar la llengua oral, basada en l'ús del CD-ROM. S'hi descriu el context didàctic, l'ús que es dóna al CD-ROM en l'activitat plantejada i se'n fa una valoració".
2007
Llengua i Ús, Núm. 40 (Tercer quadrimestre 2007), p. 44-48 (Didàctica)  
5.
Aprendre a utilitzar una llengua / Cots, Josep M.
Estudi que proposa introduir raonaments sociolingüístics a nivells inicials d'aprenentatge d'una segona llengua. Cots creu que s'han de tenir en compte tres aspectes basics. El primer és la diferent concepció de la situació i de les actuacions i intencions dins la mateixa llengua. [...]
1990
Sintagma. Lleida, núm. 2 (1990), p. 19-25
   

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.
¿No ha encontrado lo que estaba buscando? Intente su búsqueda en:
Aprendre llengua / en Amazon
Aprendre llengua / en Google Books
Aprendre llengua / en Google Scholar
Aprendre llengua / en Google Web
Aprendre llengua / en INSPIRE
Aprendre llengua / en NEBIS
Aprendre llengua / en Scirus