1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
L'escriptor català: de la televisió al Twitter (passant per l'hipertext, l'SMS, Bluetooth i Facebook)
/
Marrugat, Jordi ;
Curs d'estiu "Les tecnologies digitals en la producció literària" (2013 : Castelló de la Plana)
A partir de l'anàlisi de casos concrets, Marrugat repassa les relacions que històricament han mantingut els escriptors catalans amb les noves tecnologies. Així, comença parlant de les relacions entre els escriptors i la televisió centrant-se principalment en els casos de Quim Monzó, del qual analitza articles i col·laboracions al programa 'Persones humanes', i Empar Moliner, de la qual estudia articles i el programa 'Herois quotidians'. [...]
Les tecnologies digitals en la producció literària / Germà Colón Domènech i Santiago Fortuño Llorens (eds.), Castelló de la Plana : Universitat Jaume I, 2014 (p. 37-74)
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
El espectador hipertrofiado
/
Barba, David
'Ratera (Pura coincidència)' utilitza fragments de l'obra 'Insults al públic', de Peter Handke, i proposa un espectacle protagonitzat pel públic, ja que no hi ha actors i es projecten imatges dels assistens a la representació.
La Vanguardia. Culturas. Barcelona, núm. 386 (2009, 11 de novembre), p. 25
|
|
9.
|
|
10.
|
|
Imatges per a la història
/
Aragó, Narcís-Jordi (1932-2016)
El Museu d'Art de Girona revisà l'obra fílmica d'Antoni Martí. En aquest article es repassen els títols del cineasta, entre els quals hi ha "Plaisatges", basat en quaranta textos de Josep Pla.
Revista de Girona. Girona, núm. 182 (1997, Maig-Juny), p. 7
|
|