Resultats globals: 297 registres trobats en 0.01 segons.
Traces. Catàleg, 297 registres trobats
Traces. Catàleg 297 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
FFF: The Friendly Face of Fascism. Per una estètica dels dispositius / Bernat, Roger ; Fratini, Roberto
Manifest de la companyia teatral The Friendly Face of Fascism creada l'any 2008 per Roger Bernat i altres, on s'elaboren les directrius d'una estètica dels dispositius.
2019
Estudis Escènics, Núm. 44 (2019), p. 295-298 (Documents Dossier)  
2.
Lluèrnia, escenografies de llum i foc a l'espai públic / Fargas, Pep
Del resum de l'article: "Lluèrnia, festival del foc i de la llum, és un esdeveniment anual que se celebra a Olot, el segon dissabte de novembre, i que convida creadors de diverses disciplines a plantejar una nova mirada sobre els espais urbans de la ciutat amb el foc i la llum com a protagonistes. [...]
2020
Estudis Escènics, 2020, p. 270 (Documents Dossier)  
3.
Manifests are meant to clear the air and challenge - ningú no té dret a obeir / Schmutz, Christina
Del resum de l'article: "El comentari classifica el manifest de FFF de Roger Bernat i Roberto Fratini, publicat el 2018, com a praxi artística. Mostra que la pròpia redacció d'un manifest pot ser entesa com a pràctica performativa: el text comentat, que tan sols és percebut de manera mediata pel que fa al seu contingut informatiu, apareix com a 'performatiu', és a dir, tal com arriba directament al lector i amb les associacions i idees que desencadena. [...]
2019
Estudis Escènics, Núm. 44 (2019), p. 241-248 (Teoria)  
4.
El desconocimiento de la participación como acto de resistencia poética: introducción al manifiesto de la compañía FFF, The Friendly Face of Fascism / Pedullà, Carmen
Del resum de l'article: "La siguiente introducción quiere proporcionar algunas de las principales características de la poética escénica expuesta en el manifiesto 'FFF: The Friendly Face of Fascism. [...]
2019
Estudis Escènics, Núm. 44 (2019), p. 233-239 (Teoria)  
5.
Parlar com a acte d'autoempoderament: instal·lació teatral i dispositiu de mediació tècnica al museu. 'Numax-Fagor-Plus', de Roger Bernat / Schmutz, Christina
Del resum de l'article: "Sobre la base de l'exemple de la producció Numax-Fagor-Plus, del director català Roger Bernat, l'article debat l'estructura paradoxal d'un dispositiu tècnic, tot establint relacions amb aspectes d'un comportament 'monolític' dels espectadors de xarxes socials amb usuaris que piulen i publiquen, i tot plantejant qüestions d'actuació autònoma i lliure. [...]
2019
Estudis Escènics, Núm. 44 (2019), p. 180-191 (Monogràfic: "Teatre i Ciutat. Escenografies preexistents")  
6.
El mundo entero es el escenario / Vidales, Raquel
Sobre les noves fórmules i contextos que adopten algunes propostes teatrals a causa de la pandèmia de la Covid-19: sessions virtuals, obres itinerants, muntatges en espais insòlits, teatre immersiu, i altres formats experimentals. [...]
2020
El País. Babelia, Núm. 1509 (24 octubre 2020), p. 2-3 (En portada)  
7.
Animàlia o les extensions de la subjectivitat: possibilitats d'una mirada no antropocèntrica / Pons, Margalida (LiCETC. Universitat de les Illes Balears) ; Col·loqui d'Estudis Catalans a Nord-Amèrica (16è : 2017 : Bloomington)
Prenent com a punt de partida les teories de Harriet Ritvo, l'article examina el paper dels animals en algunes creacions performatives catalanes contemporànies.
2018
Catalan Review, Núm. 32 (2018), p. 3-21 (Selected Proceedings)  
8.
Carles Santos, el piano a escena / Ciurans, Enric
Trajectòria de Carles Santos i repàs dels seus muntatges, entre els quals hi ha els citats.
2015
Serra d'Or, Núm. 667-668 (Juliol-agost 2015), p. 69-75 (Espectacles. Teatre)
   
9.
Joan Brossa, l'experimentació constant de l'escriptura / Bordons, Glòria (Universitat de Barcelona)
En els seus gairebé seixanta anys d'escriptura Joan Brossa experimentà amb el llenguatge de diferents maneres i des de diverses perspectives. Al llarg d'aquest article s'introdueixen en alguns aspectes que vertebren tota la seva producció i que es poden manifestar en qualsevol dels gèneres i disciplines que el poeta practicà: les imatges hipnagògiques, el llenguatge dels objectes, la incorporació de discursos no literaris i la introducció de la realitat del carrer en el poema, el teatre de text o les històries sense argument i el trencament de formes convencionals.
2015
Catalonia, Núm. 17 (Hivern 2015), p. 3-14

Conté diverses imatges que mostren algunes de les obres tractades al llarg de l'article (p. 12-13)

2 documents
10.
'Aproximació al grau zero' dins la producció teatral de Lluís Solà / Rubio, Carme
Del resum de l'article: "L'article situa 'Aproximació al grau zero' en el marc de la dramatúrgia de Lluís Solà i en context teatral de l'època. Així mateix, dona algunes claus de lectura d'aquesta obra singular en què l'autor va voler prescindir de la paraula per cenyir-se estrictament als elements teatrals del gest i el moviment".
2018
Reduccions, Núm. 110-111 (Setembre 2018), p. 280-286 (Estudis i comentaris)
   

Traces. Catàleg : 297 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Teatre experimental dins Amazon
Teatre experimental dins Google Books
Teatre experimental dins Google Scholar
Teatre experimental dins Google Web
Teatre experimental dins INSPIRE
Teatre experimental dins NEBIS
Teatre experimental dins Scirus