Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.02 segundos.
Traces. Catálogo, Encontrados 3 registros
Traces. Catálogo Encontrados 3 registros  
1.
Llengua inicial i llengua amb progenitors. Una mateixa realitat o dues variables diferents? / Tenorio, Xavier (Universitat de Barcelona)
"En aquest article s'analitza com es relacionen dues de les variables sociolingüístiques més importants: la llengua inicial (L1) i la llengua amb progenitors. Gràcies a les dades de la primera onada del projecte RESOL dels municipis de Sant Just Desvern i Sant Joan Despí, amb una mostra de 407 alumnes de 6è de primària, es duu a terme una anàlisi exploratòria amb la intenció de descriure aquesta realitat i s'intenta exposar els motius pels quals es donen les diferències entre les dues variables. [...]
2013
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 23 (2013), p. 407-426 (Secció miscel·lània)  
2.
La convergència lingüística: possible retardador del procés de gramaticalització? / Illamola, Cristina (Centre Universitari de Sociolingüística i Comunicació. Universitat de Barcelona) ; I Jornada Temàtica de la Xarxa Cruscat "La sociolingüística de la variació en l'àmbit de la llengua catalana" (Barcelona : 2012, 6 de juny)
"En diferents zones d'Hispanoamèrica, la substitució del futur sintètic en '-rá' ('cantaré', 'lloverá') per la construcció 'ir a' + infinitiu ('voy a cantar', 'va a llover') resulta cada vegada més evident. [...]
2013
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 23 (2013), p. 81-101 (Monogràfic: La sociolingüística de la variació en l'àmbit de la llengua catalana)  
3.
Els canvis sociolingüístics en el pas de primària a secundària: el projecte RESOL a la ciutat de Mataró / Bretxa, Vanessa (Centre Universitari de Sociolingüística i Comunicació. Universitat de Barcelona) ; Jornades "El català mola? Competències, representacions i usos de la llengua en l'àmbit juvenil (1r : 2010 : Tarragona) ; Vila i Moreno, F. Xavier (Centre Universitari de Sociolingüística i Comunicació. Universitat de Barcelona)
"Aquest treball presenta part dels principals resultats del projecte RESOL, el qual pretén analitzar els canvis que experimenta la població preadolescent en les seves pràctiques lingüístiques i culturals durant el pas de l'educació primària a la secundària, a la ciutat de Mataró. [...]
2012
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 22 (2012), p. 93-118 (Secció monogràfica II. El català 'mola'? Competències, representacions i usos de la llengua en l'àmbit juvenil)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.
¿No ha encontrado lo que estaba buscando? Intente su búsqueda en:
Projecte RESOL en Amazon
Projecte RESOL en Google Books
Projecte RESOL en Google Scholar
Projecte RESOL en Google Web
Projecte RESOL en INSPIRE
Projecte RESOL en NEBIS
Projecte RESOL en Scirus