Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Traces. Catàleg, 3 registres trobats
Traces. Catàleg 3 registres trobats  
1.
Llengua inicial i llengua amb progenitors. Una mateixa realitat o dues variables diferents? / Tenorio, Xavier (Universitat de Barcelona)
"En aquest article s'analitza com es relacionen dues de les variables sociolingüístiques més importants: la llengua inicial (L1) i la llengua amb progenitors. Gràcies a les dades de la primera onada del projecte RESOL dels municipis de Sant Just Desvern i Sant Joan Despí, amb una mostra de 407 alumnes de 6è de primària, es duu a terme una anàlisi exploratòria amb la intenció de descriure aquesta realitat i s'intenta exposar els motius pels quals es donen les diferències entre les dues variables. [...]
2013
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 23 (2013), p. 407-426 (Secció miscel·lània)  
2.
La convergència lingüística: possible retardador del procés de gramaticalització? / Illamola, Cristina (Centre Universitari de Sociolingüística i Comunicació. Universitat de Barcelona) ; I Jornada Temàtica de la Xarxa Cruscat "La sociolingüística de la variació en l'àmbit de la llengua catalana" (Barcelona : 2012, 6 de juny)
"En diferents zones d'Hispanoamèrica, la substitució del futur sintètic en '-rá' ('cantaré', 'lloverá') per la construcció 'ir a' + infinitiu ('voy a cantar', 'va a llover') resulta cada vegada més evident. [...]
2013
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 23 (2013), p. 81-101 (Monogràfic: La sociolingüística de la variació en l'àmbit de la llengua catalana)  
3.
Els canvis sociolingüístics en el pas de primària a secundària: el projecte RESOL a la ciutat de Mataró / Bretxa, Vanessa (Centre Universitari de Sociolingüística i Comunicació. Universitat de Barcelona) ; Jornades "El català mola? Competències, representacions i usos de la llengua en l'àmbit juvenil (1r : 2010 : Tarragona) ; Vila i Moreno, F. Xavier (Centre Universitari de Sociolingüística i Comunicació. Universitat de Barcelona)
"Aquest treball presenta part dels principals resultats del projecte RESOL, el qual pretén analitzar els canvis que experimenta la població preadolescent en les seves pràctiques lingüístiques i culturals durant el pas de l'educació primària a la secundària, a la ciutat de Mataró. [...]
2012
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 22 (2012), p. 93-118 (Secció monogràfica II. El català 'mola'? Competències, representacions i usos de la llengua en l'àmbit juvenil)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Projecte RESOL dins Amazon
Projecte RESOL dins Google Books
Projecte RESOL dins Google Scholar
Projecte RESOL dins Google Web
Projecte RESOL dins INSPIRE
Projecte RESOL dins NEBIS
Projecte RESOL dins Scirus