No s'ha trobat cap coincidència exacta per text?, però canviant-lo per text ...
Resultats globals: 13 registres trobats en 0.02 segons.
Traces. Catàleg, 13 registres trobats
Traces. Catàleg 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
Lletres de batalla: la literatura a la secundària / Carbonell, Anton ; Isarch i Borja, Antoni ; Col·lectiu Pere Quart ; Simposi sobre l'Ensenyament de la Llengua i la Literatura Catalanes a la Secundària i a la Universitat (3r : 2017 : Barcelona)
Del resum: L'objectiu principal de l'article és revisar des d'un enfocament crític l'ensenyament de la literatura en el currículum oficial de secundària i els llibres de text escolars, i proposar diverses mesures de redreçament i millora que contrarestin la implacable marginalització de la literatura catalana ens els plans d'estudis. [...]
2017
Afer d'estat, Barcelona : Bellaterra : Institut d'Estudis Catalans : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017 (p. 65-78)
   
2.
Neoliberalisme en els llibres de text de catalàper a no catalanoparlants adults / Bori, Pau (Universitat de Belgrad)
De l'abstract: "Aquest article examina críticament llibres de text de català per a no catalanoparlants adults de les darreres quatre dècades des d'una perspectiva que situa la política econòmica i el neoliberalisme en el centre del seu interès. [...]
2019
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 29 (2019), p. 105-118 (Secció miscel·lània)  
3.
Una col·lecció incomparable / Nopca, Jordi
A propòsit de l'obra citada i de la col·lecció que la publica, 'Figura', de la Universitat de Barcelona.
2018
Ara. Ara Llegim, 7 abril 2018, p. 46  
4.
La terminologia en els llibres de secundària / Sánchez-Gijón, Pilar
Sobre com es presenta i com es tracta la terminologia en els llibres de text de secundària. Amb la col·laboració de l'editorial Santillana Grup Promotor i l'ediorial Barcanova l'article respon a tres qüestions: la manera com es presenta la terminologia en els llibres de text, com s'elaboren les definicions de la terminologia escollida, i si s'estableixen interrelacions entre els termes.
2016
Terminàlia, Núm. 14 (Desembre 2016), p. 42-44 (Monogràfic: L'ensenyament de la terminologia en els estudis de secundària i batxillerat)  
5.
Josep Dalmau Carles. Mestre renovador, pedagog eficaç i editor de primera categoria / Besalú, Xavier
Repàs a la trajectòria de Josep Dalmau Carles, editor i mestre reconegut sobretot com a autor de nombrosos llibres de text, primer en castellà i després en català amb l'adveniment de la Segona República.
2016
Revista de Girona, Núm. 294 (gener-febrer 2016), p. 56-58 (Lletres)  
6.
Jaume Massó i Torrents i les edicions artístiques de 'L'Avenç' (1891-1915) / Quiney, Aitor
2014
L'Avenç, Núm. 397 (Gener 2014), p. 22-30 (Focus)
   
7.
Adéu al llibre de text / Bonada, Lluís (1948-)
Sobre nous moviments al mercat del llibre de text educatiu per part dels grans grups editorials que poden fer canviar el panorama editorial en aquest sector, sobretot per la irrupció amb força del llibre de text digital.
2013
El Temps, Núm. 1508 (7 maig 2013), p. 50-52 (Cultura. Ensenyament)
https://projectetraces.uab.cat/tracesbd/temps/2013/temps_a2013m05d7n1508p50.pdf  
8.
El valor de llegir més enllà de l'escola / Ramírez, Eduard
Els autors citats comenten els avantatges i els inconvenients de les guies de lectura escolars i de les propostes didàctiques que complementen determinats llibres adreçats a nens i joves.
2008
Levante. Posdata. València, Any XVI, núm. 628 (2008, 11 d'abril), p. 1-2  
9.
Reptes actuals en l'ensenyament del català al País Valencià / Ferrer Ripollés, Montserrat ; Jornades de l'Institut d'Estudis Catalans: "La llengua i la literatura: història i actualitat" (3s : 2002 : Universitat Jaume I (Castelló))
L'autora exposa cinc reptes actuals de l'ensenyament del català al País Valencià: la programació dels aprenentatges lingüístics des d'àrees no lingüístiques; l'elaboració de programes integrats de llengües (especialment els de les anomenades primeres llengües, és a dir, castellà i català); el disseny de programes d'immersió tardana; la transposició didàctica i la incorporació de les aportacions de les noves ciències del llenguatge; i la importància de l'ensenyament en el procés de normalització lingüística i de configuració de la norma culta. [...]
2004
La llengua i la literatura: història i actualitat, Castelló de la Plana : Institut d'Estudis Catalans : Universitat Jaume I, 2004 (p. 205-216)
   
10.
Premis Crítica 'Serra d'Or' 2002 / Serra d'Or
Obres guardonades: 'L'Emperador o l'ull de vent' de Baltasar Porcel (premi de novel·la); 'Ieu Sabi un conte' de Manel Zabala (premi de narració); 'L'enlluernament, al cap del carrer' de Jordi Sarsanedas (premi de poesia); 'La ciutat interrompuda' de Julià Guillamon (premi d'assaig); 'Clavats a la carn del món' d'Iehuda Amikhai amb traducció de Manuel Forcano (premi de traducció); 'Dies de memòria 1938-1940. [...]
2002
Serra d'Or. Barcelona, núm. 508 (2002, Abril), p. 34-35 (Fets i opinions)
   

Traces. Catàleg : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Llibre de text? dins Amazon
Llibre de text? dins Google Books
Llibre de text? dins Google Scholar
Llibre de text? dins Google Web
Llibre de text? dins INSPIRE
Llibre de text? dins NEBIS
Llibre de text? dins Scirus