Resultados globales: 214 registros encontrados en 0.02 segundos.
Traces. Catálogo, Encontrados 214 registros
Traces. Catálogo Encontrados 214 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
Què n'hem de fer, dels clàssics? / Foguet i Boreu, Francesc
2007
Assaig de Teatre. Revista de l'Associació d'Investigació i Experimentació Teatral, Núm. 57-58 (2007), p. 295-298 (Escenaris II. Catalunya)  
2.
Roberto García: pica, ratlla i tritura el teatre / Herreras, Enrique (Universitat de València)
Un repàs de l'experiència personal de l'autor, Enrique Herreras, dels textos de Roberto García a partir de les seves posades en escena. Les obres a les quals es fa referència al llarg de l'article són 'Indecent' (2003) i 'Combustió' (2006).
2016
L'Aiguadolç, Núm. 45 (2016), p. 65-76 (Dossier: Noves veus a escena: el teatre valencià entre dos segles)  
3.
El text a escena. El teatre burlesc del segle XVIII / Sala-Valldaura, Josep M. (Universitat de Lleida) ; Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (15è : 2009 : Lleida)
Trets i evolució de la representació i l'escenificació de la dramatúrgia popular burlesca del segle XVIII.
Actes del Quinzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Lleida, 2009, Barcelona : Abadia de Montserrat, 2010 (vol. 2, p. 149-159)
   
4.
Impacte de la direcció catalana en l'escena operística / Pérez Solé, Jordi ; Congrés de la IFTR/FIRT (2013 : Barcelona)
De l'abstract de l'article: "En els darrers anys, la creació escènica catalana ha començat a irrompre en la cartellera operística internacional com un referent innovador. Carlus Padrissa al 2008 i Calixto Bieito al 2012 han estat reconeguts amb el prestigiós premi italià Franco Abbiati. [...]
2015
Estudis Escènics, Núm. 41-42 (2015), p. 98-104 (Articles. Monogràfic: Congrés de la IFTR/FIRT a Barcelona)  
5.
Què hi fem aquí? / Molner, Eduard
Repàs dels espectacles presents a la cartellera barcelonina que reflexionen sobre el sentit de la vida i presenten propostes escèniques valentes i notablement reeixides. L'autor destaca 'Blasted', 'Beguine the beguine', 'Olvidémonos de ser turistas' i recorda que cal tenir en ment obres com 'Moby Dick', el clàssic que es representa al Goya i 'Frankenstein', que s'estrenarà el quinze de febrer al TNC.
2018
La Vanguardia. Culturas, Núm. 815 (3 febrer 2018), p. 18-19 (Escenaris. Després de l'assaig)
2 documentos
6.
Magda Puyo y las desopilantes bacantes / Gil, Graciela
El testimoni personal de Graciela Gil destapa l'àmbit més experimental de Magda Puyo (en relació amb els processos de creació de la companyia Metadones).
2016
Pausa. Tercera època, Núm. 38 (2016)
2 documentos
7.
Com cuinar l'Albert Mestres… quatre apunts gastronòmics sobre 'La partida o Còctel de gambes' / Chornet, Marc
De l'abstract de l'article: "Marc Chornet recorda un dels seus primers muntatges, 'La partida o Còctel de gambes', un text de Mestres a què s'enfrontà com un «procés d'aprenentatge i descoberta […] íntim, intel·lectual, emocional». [...]
2016
Pausa. Tercera època, Núm. 38 (2016)
2 documentos
8.
Espriu al món del teatre / Hernández, Santos ; Simposi Internacional Salvador Espriu. Després de 'La pell de brau' (2 : 2013 : Arenys de Mar i Universitat Autònoma de Barcelona)
De l'abstract de l'article: "Ressegueix les diferents representacions de les obres teatrals o teatralitzades de Salvador Espriu. L'autor defensa la idea que la teatralitat només existeix quan es fa efectiva la representació i destaca la importància de l'Escola d'Art Dramàtic Adrià Gual, en la qual va estar implicat, per a l'emergència d'Espriu com un escriptor autènticament teatral".
2015
Indesinenter, Núm. 10 (2015), p. 119-125 (Espriu i les arts)
   
9.
Sobre textualitat contemporània / Almirall, Mònica
De l'abstract de l'article: "Com a actriu de formació, Mònica Almirall declara tenir una relació d'odi i amor amb el text dramàtic. En els seus processos creatius el text és una peça més de l'engranatge, al costat dels intèrprets, l'espai, la il·luminació o el so. [...]
2015
Pausa. Tercera època, Núm. 37 (2015)
2 documentos
10.
"La forma de treball col·lectiva ha esdevingut un segell distintiu de l'escena independent". Entrevista a Mieke Matzke, membre del col·lectiu She She Pop i investigadora teatral / Dordal, Ferran
De l'abstract de l'article: "La performer Mieke Matzke, membre del col·lectiu She She Pop i investigadora teatral, ens apropa en aquesta entrevista a diversos aspectes de la seva trajectòria: des de la formació de She She Pop, quan les seves components eren estudiants a l'Institut de Ciències Teatrals aplicades de Gießen, fins al seu funcionament com a col·lectiu, en oposició al model de teatre de repertori propi dels teatres públics alemanys".
2014
Pausa. Tercera època, Núm. 36 (2014)
2 documentos

Traces. Catálogo : Encontrados 214 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.
¿No ha encontrado lo que estaba buscando? Intente su búsqueda en:
Escenificació en Amazon
Escenificació en Google Books
Escenificació en Google Scholar
Escenificació en Google Web
Escenificació en INSPIRE
Escenificació en NEBIS
Escenificació en Scirus