Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.02 segundos.
Traces. Catálogo, Encontrados 3 registros
Traces. Catálogo Encontrados 3 registros  
1.
La millor porta d'entrada a l'univers de Joan F. Mira / Pons, Pere Antoni
Els articles aplegats a 'Papers de la roda del món' van ser publicats entre el 2010 i el 2017 als diaris 'Avui' i 'El País' i al setmanari 'El Temps'.
2024
Ara. Ara Llegim, 10 febrer 2024, p. 48 (Crítiques)  
2.
Byrne, Steven. 'Independence, Language and Identity in Modern Catalonia. A Study in Socio-Cultural and Socio-Political Allegiance' / Lanz, Tilman (University of Groningen)
Un fragment traduït: "La monografia de debut de Steven Byrne se centra en la interfície entre les actituds lingüístiques i el moviment secessionista català. El volum pretén il·luminar les percepcions canviants de la llengua a la regió durant els temps turbulents emmarcats pel rebuig de l'Estatut d'autonomia de Catalunya el 2010 i el segon referèndum sobre la independència a la tardor de 2017. [...]
2022
Catalan Review, Núm. 36 (2022), p. 182-184 (Book reviews)
https://www-liverpooluniversitypress-co-uk.are.uab.cat/doi/10.3828/catr.36.10  
3.
[Un recorregut de llibres de poesia per a infants en llengua catalana publicats la segona dècada del segle XXI] / Prats i Ripoll, M. Margarida ; Caralt, Montse (Presentació de l'acte) ; Fundació Miquel Martí i Pol ; Associació d'Amics de Miquel Martí i Pol ; Grup de Recerca Textos literaris contemporanis: estudi, edició i traducció : TEXLICO. Universitat de Vic ; Grup de Recerca en Educació, Llenguatge i Literatura : GRELL. Universitat de Vic ; Departament de Filologia i Didàctica de la Llengua. Universitat de Vic ; Universitat de Vic ; Ateneu Barcelonès ; Jornada-Col·loqui Miquel Martí i Pol de literatura i educació (1a : 2017 : Barcelona)
Enregistrament de la comunicació "Un recorregut de llibres de poesia per a infants en llengua catalana publicats la segona dècada del segle XXI" de Margarida Prats, pronunciada en el marc de la 'I Jornada-Col·loqui Miquel Martí i Pol de Literatura i Educació', en què Prats intenta definir què s'ha d'entendre per 'poesia infantil', intenta situar alguns llibres i autors dins de la tradició literària catalana i agrupar-los sota alguns trets comuns i, en darrer terme, pretén remarcar el potencial educatiu de la poesia a l'escola. [...]
Barcelona : Ateneu Barcelonès, 2018
2 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.
¿No ha encontrado lo que estaba buscando? Intente su búsqueda en:
2010-2017 en Amazon
2010-2017 en Google Books
2010-2017 en Google Scholar
2010-2017 en Google Web
2010-2017 en INSPIRE
2010-2017 en NEBIS
2010-2017 en Scirus