1.
|
|
2.
|
|
[Un recorregut de llibres de poesia per a infants en llengua catalana publicats la segona dècada del segle XXI]
/
Prats i Ripoll, M. Margarida ;
Caralt, Montse (Presentació de l'acte) ;
Fundació Miquel Martí i Pol ;
Associació d'Amics de Miquel Martí i Pol ;
Grup de Recerca Textos literaris contemporanis: estudi, edició i traducció : TEXLICO. Universitat de Vic ;
Grup de Recerca en Educació, Llenguatge i Literatura : GRELL. Universitat de Vic ;
Departament de Filologia i Didàctica de la Llengua. Universitat de Vic ;
Universitat de Vic ;
Ateneu Barcelonès ;
Jornada-Col·loqui Miquel Martí i Pol de literatura i educació (1a : 2017 : Barcelona)
Enregistrament de la comunicació "Un recorregut de llibres de poesia per a infants en llengua catalana publicats la segona dècada del segle XXI" de Margarida Prats, pronunciada en el marc de la 'I Jornada-Col·loqui Miquel Martí i Pol de Literatura i Educació', en què Prats intenta definir què s'ha d'entendre per 'poesia infantil', intenta situar alguns llibres i autors dins de la tradició literària catalana i agrupar-los sota alguns trets comuns i, en darrer terme, pretén remarcar el potencial educatiu de la poesia a l'escola. [...]
Barcelona : Ateneu Barcelonès, 2018
2 documentos
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
Història del llegat Màrius Torres
/
Prats i Ripoll, Margarida
De l'article: "L'objecte d'aquest article és explicar la història silenciosa de la formació del llegat Màrius Torres, el contingut del qual, actualment repartit entre la Universitat de Lleida i l'Espai Màrius Torres de la Biblioteca Pública d'aquesta ciutat, és el resultat d'una suma d'esforços per recuperar la major part de documentació possible lligada a la vida i a l'obra del poeta".
2002
Urc. Monografies literàries de Ponent, Núm. 17 (novembre 2002), p. 26-31
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|
La poesia per a infants: estat de la qüestió del gènere en llengua catalana
/
Prats i Ripoll, M. Margarida (Universitat de Barcelona; Grup FRAC)
Abstract de l'article: "L'objectiu d'aquest article és presentar una aproximació a la poesia per a infants a partir d'un conjunt de reflexions sobre el gènere (que abraçaran àmbits, funcions, suports i canals de difusió), d'una proposta d'anàlisi (on es tindrà en compte el context històric i cultural, els paratextos i el text poètic) i d'una panoràmica de l'estat actual de la poesia per a infants en llengua catalana. [...]
2009
Caplletra, Núm. 46 (Primavera 2009), p. 149-182
|
|