Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Traces. Catàleg, 1 registres trobats
Traces. Catàleg 1 registres trobats  
1.
Llengua de signes i llengua escrita en la modalitat educativa bilingüe i en la intervenció amb l'infant sord / Sánchez Amat, Jordina ; Roca i Casas, Enric (Direcció de tesi) ; Quer, Josep (Direcció de tesi) ; Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social. Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona
Abstract de l'autor: "L'objectiu d'aquesta tesi és estudiar el paper de la llengua de signes catalana (LSC) a l'aula d'agrupament de la modalitat educativa bilingüe intermodal, concretament en l'ensenyament/aprenentatge de la llengua escrita a primària, i en el context general català d'assessorament i atenció a l'infant amb sordesa, per proposar estratègies d'intervenció amb l'alumnat sord. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social Universitat Autònoma de Barcelona dins Amazon
Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social Universitat Autònoma de Barcelona dins Google Books
Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social Universitat Autònoma de Barcelona dins Google Scholar
Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social Universitat Autònoma de Barcelona dins Google Web
Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social Universitat Autònoma de Barcelona dins INSPIRE
Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social Universitat Autònoma de Barcelona dins NEBIS
Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social Universitat Autònoma de Barcelona dins Scirus