Resultats globals: 4 registres trobats en 0.01 segons.
Traces. Catàleg, 4 registres trobats
Traces. Catàleg 4 registres trobats  
1.
Fadrines tradicionals i modernes en la literatura infantil i juvenil: característiques i versatilitats en l'educació literària / Saneleuterio Temporal, Elia (Universitat de València) ; Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Didàctica de la Llengua i Literatura (16è : 2015 : Alacant)
De l'abstract de l'article: "Arran d'una selecció d’obres literàries infantils i juvenils, l'article analitza els trets d'una sèrie de personatges literaris que tenen en comú el fet de ser dones fadrines, en el sentit d’haver assolit certa edat sense haver-se casat. [...]
2016
Ítaca, Núm. 7 (2016), p. 91-102 (Monogràfic: "Educació literària")
2 documents
2.
Diversitat d'espais d'aprenentatge en rutes historicoartístiques i literàries per a l'alumnat d'Infantil i Primària a càrrec dels estudiants dels graus de Mestre / Rodrigo i Segura, Francesc ; Méndez Cabrera, Jeroni (Universitat de València) ; Asensi Silvestre, Elvira ; Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Didàctica de la Llengua i Literatura (16è : 2015 : Alacant)
De l'abstract de l'article: "El projecte consisteix en la realització d’una ruta literària i historicoartística per la ciutat de València per a escolars per part dels estudiants dels graus de Mestre d'Educació Infantil i d'Educació Primària de Florida Universitària. [...]
2016
Ítaca, Núm. 7 (2016), p. 49-61 (Monogràfic: "Educació literària")
2 documents
3.
La planificació i la realització d'una ruta poètica com a proposta de millora de l'Inceducació literària i com a eina d’integració en l’entorn / Gregori, Àngels (Universitat de València) ; Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Didàctica de la Llengua i Literatura (16è : 2015 : Alacant)
De l'abstract de l'article: "Arran de l'observació de l'escassa presència del gènere poètic a l'aula, aquesta investigació analitza els avantatges de treballar el poema en el procés d'ensenyament-aprenentatge a partir de la realització d'una ruta literària, ja que pot esdevenir una forma suggeridora d’apropar el gènere a l'alumnat i aconseguir-ne bons resultats. [...]
2016
Ítaca, Núm. 7 (2016), p. 41-47 (Monogràfic: "Educació literària")
2 documents
4.
Contra les lectures obligatòries: assaboreix-les! / Marqués Ferrer, Cristina ; Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Didàctica de la Llengua i Literatura (16è : 2015 : Alacant)
De l'abstract de l'article: "El 90% de les programacions didàctiques dels departaments de llengües dels centres de Secundària i Batxillerat a Espanya estableixen la lectura obligatòria en l’avaluació de la matèria. [...]
2016
Ítaca, Núm. 7 (2016), p. 17-28 (Monogràfic: "Educació literària")
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Didàctica de la Llengua i Literatura dins Amazon
Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Didàctica de la Llengua i Literatura dins Google Books
Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Didàctica de la Llengua i Literatura dins Google Scholar
Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Didàctica de la Llengua i Literatura dins Google Web
Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Didàctica de la Llengua i Literatura dins INSPIRE
Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Didàctica de la Llengua i Literatura dins NEBIS
Congrés Internacional de la Societat Espanyola de Didàctica de la Llengua i Literatura dins Scirus