11.
|
|
12.
|
Notícies de lingüística de 2009
/
Montané, Amor
Notícia de les obres més destacades en matèria lingüística de l'any 2009 classificades en monografies, obres lexicogràfiques i terminològiques i articles en publicacions especialitzades. Pel que fa a les publicacions especialitzades, es ressenyen els treballs sobre llengua dels següents números: núm. [...]
2010
Serra d'Or, Núm. 607-608 (Juliol-Agost 2010), p. 101-105 (Lectures)
|
|
13.
|
|
Aprendre llengua oral amb un recurs estimulant: el CD-ROM
/
Font-Rotchés, Dolors (Universitat de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ;
Torras Compte, Francina (Departament de Filologia Catalana. Facultat de Formació del Professorat.Universitat de Barcelona)
De la sinopsi que encapçala l'article: "L'article descriu una proposta didàctica per treballar la llengua oral, basada en l'ús del CD-ROM. S'hi descriu el context didàctic, l'ús que es dóna al CD-ROM en l'activitat plantejada i se'n fa una valoració".
2007
Llengua i Ús, Núm. 40 (Tercer quadrimestre 2007), p. 44-48 (Didàctica)
|
|
14.
|
|
15.
|
|
Una actuació de formació específica per a l'Hospital Clínic
/
Font Anton, Jordi (Centre de Normalització Lingüística de Barcelona)
De la sinopsi que encapçala l'article: "A finals de 2003 el Centre de Normalització Lingüística de Barcelona i els responsables de formació de l'Hospital Clínic de Barcelona van acordar assajar un nou format d'actuació formativa que resolgués les necessitats immediates de formació lingüística dels metges interns residents (MIR) d'incorporació recent a un entorn de parla catalana. [...]
2004
Llengua i Ús, Núm. 31 (Tercer quadrimestre 2004), p. 31-35 (Didàctica)
|
|
16.
|
|
17.
|
|
Jocs per a ordinador en català
/
Romagosa i Huguet, Mercè (Consorci per a la Normalització Lingüística)
En aquest article l'autora se centra en l'anàlisi dels CD-ROM editats i comercialitzats en català i també fa algun apunt sobre els jocs en línia.
2003
Llengua i Ús, Núm. 26 (Primer quadrimestre 2003), p. 39-41 (Plans i Dinamització)
|
|
18.
|
|
19.
|
|
20.
|
|