Traces. Catálogo

Traces. Catálogo Encontrados 339 registros  inicioanterior272 - 281siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
272.
L'aula d'acollida com a espai per a l'aprenentatge lingüístic: la perspectiva del professorat / Espelt, Laura (Universitat de Lleida)
Del resum de l'article: "El present article pretén donar a conèixer la tasca de les professores de l'aula d'acollida des del seu punt de vista. L'aula d'acollida és una realitat relativament nova a Catalunya que s'ha implementat amb rapidesa al sistema educatiu. [...]
2007
Sintagma, Núm. 19 ( 2007), p. 73-87  
273.
De l'acolliment lingüístic a la interculturalitat / Marí, Isidor (Universitat Oberta de Catalunya)
De la sinopsi que encapçala l'article: "El fenomen de la immigració té una dimensió global però es materialitza en cada lloc amb trets específics diferents. Un bon acolliment lingüístic, indestriable de la integració en general, és bàsic però no suficient. [...]
2005
Llengua i Ús, Núm. 34 (Tercer quadrimestre 2005), p. 45-53 (Plans i Dinamització)  
274.
El Pla per a la llengua i la cohesió social a l'educació / Vallcorba i Cot, Josep (Subdirecció General de Llengua i Cohesió Social. Departament d'Educació)
De la sinopsi que encapçala l'article: "Pot sonar una mica recurrent, però avui és important recordar que el català es va incorporar a l'escola el curs 1978-79 en un context escolar que només havia funcionat en castellà i, tret d'algunes lloables i escasses excepcions, en un marc pedagògic ben precari. [...]
2005
Llengua i Ús, Núm. 34 (Tercer quadrimestre 2005), p. 11-17 (Llengua i Ús)  
275.
L'acolliment lingüístic al CNL de Barcelona: aprenentatge i coneixement de l'entorn / Escolà, Assumpta ; Font, Jordi ; Mataix, Toni
De la sinopsi que encapçala l'article: "El Centre de.
Normalització Lingüística de Barcelona impulsa un pla d'acolliment lingüístic que proposa, per als nivells bàsics, un model d'ensenyament enfocat a l'ús del català, a facilitar el coneixement de l'entorn dels alumnes i la seva incorporació a la vida de la ciutat paral·lelament a l'aprenentatge instrumental de la llengua. [...]

2007
Llengua i Ús, Núm. 38 (Primer quadrimestre 2007), p. 56-61 (Didàctica)  
276.
La Bressola, un projecte educatiu en català a la Catalunya Nord / Le Bihan i Rullan, Joan Pere ; Rull, Xavier
De la sinopsi que encapçala l'article: "La Bressola és una xarxa d'escoles catalanes de la Catalunya Nord que aplica un sistema d'immersió lingüística adequat a la realitat sociolingüística nord-catalana. [...]
2005
Llengua i Ús, Núm. 34 (Tercer quadrimestre 2005), p. 67-74 (Didàctica)  
277.
«En català, tu hi guanyes». Programa d'atenció al públic als establiments comercials i de restauració / Roigé i Solé, Jordi
L'autor parla sobre el programa «En català, tu hi guanyes», que pretén promoure l'ús de la llengua catalana en l'atenció al públic dels establiments comercials i de restauració. «En català, tu hi guanyes» s'emmarca dins d'un programa general del Govern de la Generalitat de foment de l'ús del català, del qual forma part també la campanya de comunicació «Tu ets mestre/a». [...]
2003
Llengua i Ús, Núm. 27 (Segon quadrimestre 2003), p. 4-7 (Llengua i Ús)  
278.
La llengua, la immigració i l'escola a Catalunya, qüestions d'avui / Güell, Lourdes
A propòsit dels deu volums editats conjuntament per la Generalitat de Catalunya i la Universitat de Girona sobre les llengües més parlades de la població migrada de Catalunya, l'autora fa un repàs de la situació del debat de les llengües a les escoles en una societat pluricultural. [...]
2007
Llengua & Literatura, Núm. 18 ( 2007), p. 567-581 (Ressenyes i notes crítiques)  
279.
Els immigrants estrangers opinen / Lluc
Immigrants japonesos, marroquins, alemanys, guatemalencs, uruguaians, un suïssos, equatorians, russos, romanesos, xilens, senegalesos, argentins, búlgars i anglesos responen al següent qüestionari: 1) quines són les causes que una part de la població immigrant no s'integri lingüísticament?; 2) quina actitud considerau que tenen els catalanoparlants davant el procés de NL dels estrangers?; 3) institucions públiques?; 4) quins beneficis heu obtingut d'haver après la llengua catalana?; i 5) qualque altra qüestió que considereu important tractar.
2004
Lluc, Núm. 840 (Juliol-Agost 2004), p. 26-33 (Monogràfic: Immigració i integració lingüística)
   
280.
Tolerada però mai no acceptada / Christmas, Annie
Partint de la pròpia experiència, l'autora dóna la seva opinió del tracte que reben els immigrants a Mallorca.
2004
Lluc, Núm. 840 (Juliol-Agost 2004), p. 24-25 (Monogràfic: Immigració i integració lingüística)
   
281.
Llengua, immigració, integració / Abril, David
L'autor exposa la seva opinió sobre la integració dels immigrants cultural i lingüística dels immigrants.
2004
Lluc, Núm. 840 (Juliol-Agost 2004), p. 23 (Monogràfic: Immigració i integració lingüística)
   

Traces. Catálogo : Encontrados 339 registros   inicioanterior272 - 281siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.
¿No ha encontrado lo que estaba buscando? Intente su búsqueda en:
Immersió lingüística en Amazon