12.
|
|
13.
|
|
14.
|
|
15.
|
|
16.
|
|
17.
|
|
Tecnologia, universitats i llengua: recursos lingüístics tecnològics, en català, desenvolupats per les universitats
/
Bonet, Gemma (Oficina de Política Lingüística. Comissionat per a Universitats i Recerca. Departament d'Innovació, Universitats i Empresa) ;
Calm, Mireia (Oficina de Política Lingüística. Comissionat per a Universitats i Recerca. Departament d'Innovació, Universitats i Empresa)
Sobre els següents recursos: RESTAD. Recursos de suport a la traducció automatitzada aplicats a la docència; CeRes, cerca de respostes en un portal web; TexToral, conferències universitàries multilingües; Guia de conversa català-castellà-aranès-euskera-gallec; SOLC. [...]
2007
Llengua i Ús, Núm. 38 (Primer quadrimestre 2007), p. 15-22 (Plans i Dinamització)
|
|
18.
|
|
Argumenta: balanç i perspectives
/
Serra i Casals, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona)
De la sinopsi que encapçala l'article: "L'article aborda el projecte Argumenta, desenvolupat en l'àmbit universitari. Se'n resumeixen els antecedents i els orígens i es despleguen els principals reptes que té plantejats, a més de fornir una completa bibliografia".
2007
Llengua i Ús, Núm. 40 (Tercer quadrimestre 2007), p. 49-54 (Didàctica)
|
|
19.
|
|
Tecnologies de la traducció per a la gestió de la doble oferta docent en català i castellà a la UOC
/
Climent, Salvador ;
Moré, Joaquim ;
Oliver, Antoni ;
Salvatierra, Míriam ;
Sànchez, Imma ;
Vàzquez, Mercè
L'estudi presenta el projecte de Traducció Automatitzada a Campus Virtual, el treball que s'hi ha realitzat, les eines disponibles i l'avaluació de la seva eficàcia.
2005
Zeitschrift für Katalanistik, Vol. 18, Núm. ( 2005), p. 31-57 (Dossier)
|
|
20.
|
|
21.
|
|
Antònia Carré: 'Narrativa catalana medieval en vers'
/
Ferrer Santanach, Montse
Ressenya sobre un llibre que recull els materials docents que l'autora ha utilitzat al llarg dels anys que ha impartit l'assignatura sobre narrativa medieval a la Universitat Oberta de Catalunya. Es tracta d'un llibre de divulgació útil, sobretot, per les persones que entrin per primer cop a la lectura d'obres com 'Jaufré' o 'Espill'.
2009
Llengua & Literatura, Núm. 20 ( 2009), p. 362-365 (Ressenyes i notes crítiques)
|
|