11.
|
|
12.
|
|
Per què fem clàssics?
/
Molner Closas, Eduard
"Coincideixen als escenaris barcelonins dues versions de clàssics grecs: un 'Èdip', de Sòfocles, i una 'Medea', d'Eurípides, dos personatges d'una gran força. Una coincidència que ens permet reflexionar sobre què ens aporten avui aquestes obres amb un munt de segles d'existència".
2018
La Vanguardia. Culturas, Núm. 827 (5 maig 2018), p. 16-18 (Escenaris. Després de l'assaig)
3 documentos
|
|
13.
|
|
14.
|
|
15.
|
|
16.
|
|
17.
|
|
18.
|
|
19.
|
El tractament del grotesc a 'Antígona' de Salvador Espriu
/
Moreno i Domènech, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona)
Del resum: "El grotesc, considerat per Thomas Mann l'estil genuí de l'art modern, juga un paper clau en la reelaboració del mite d'Antígona. La consideració del grotesc com un element vertebrador de l''Antígona' espriuana és el fil conductor que ens introdueix en l'estudi dels mecanismes estètics de l'obra i, en darrer terme, allò que ens apropa al seu sentit. [...]
2013
Indesinenter, Núm. 8 (2013), p. 21-45 (Estudis)
|
|
20.
|
|