11.
|
|
12.
|
|
13.
|
|
14.
|
|
15.
|
|
16.
|
|
17.
|
|
Introducció al monogràfic "El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció"
/
Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
García Folgado, María-José (Universitat de València) ;
Rodríguez Gonzalo, Carmen (Universitat de València)
Introducció al monogràfic «El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció», coordinat per Xavier Fontich, María-José García Folgado i Carmen Rodríguez Gonzalo.
2022 - 10.7203/caplletra.73.24636
Caplletra, Núm. 73 (Tardor 2022), p. 149-158 (Monogràfic: El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció)
2 documentos
|
|
18.
|
|
19.
|
|
20.
|
|
Editorial
/
Visat
Es presenta el número 31 de la revista 'Visat', el qual commemora els 200 anys de la publicació de 'Les flors del mal', de Charles Baudelaire i els 250 del naixement Friedrich Hölderlin. Així mateix, en clau catalana, es recorda el centenari del naixement de Felícia Fuster i els deu anys de la mort de Jordi Teixidor. [...]
2021
Visat, Núm. 31 (Primavera 2021), p. 1
|
|