11.
|
|
12.
|
|
Un blog com a pretext per escriure
/
Sans, Jaume (Centre de Normalització Lingüística Eramprunyà)
Del resum que encapçala l'article: "El blog pot ser un recurs perquè els alumnes es responsabilitzin més del seu procés d'escriptura. Arran de la revisió de l'avaluació en els cursos del CNL Eramprunyà perquè esdevingui més motivadora, ens plantegem aprofundir en la seva finalitat formativa o reguladora. [...]
2014
Llengua i Ús, Núm. 55 (2014), p. 51-59 (Experiències)
|
|
13.
|
|
La neologia al servei de l'ensenyament del lèxic
/
Bernal, Elisenda (Universitat Pompeu Fabra) ;
Milà-Garcia, Alba (Universitat Pompeu Fabra)
De l'abstract: "La 'Neolosfera' és un blog (http://obneo. iula. upf. ed /neolosfera) de l'Observatori de Neologia de la Universitat Pompeu Fabra que es va presentar el gener de 2014 i que publica un neologisme cada dia, amb contextos d'ús i una explicació sobre el procés de formació i el significat. [...]
2016
Terminàlia, Núm. 14 (Desembre 2016), p. 7-15 (Articles)
|
|
14.
|
|
15.
|
|
16.
|
|
17.
|
Un món tenaçment refelxiu
/
Sòria, Enric
A propòsit de les dues obres citades. 'L'incert alberg' és un dietari de l'any 2011 i 'Plàncton' un recull de comentaris i reflexions apareguts al blog homònim de l'autor.
2016
Levante. Posdata, Núm. 957 (22 octubre 2016), p. 3
|
|
18.
|
|
19.
|
|
El curs (2)
/
Cervera, Jordi
L'autor explica, còmicament, la seva experiència en un curs d'escriptura digital i comenta alguns blogs d'escriptors com Saramago o Gaiman.
2015
El Punt Avui. Cultura, 11 octubre 2015, p. 4 (Opinió. Estimada psicoanalista)
|
|
20.
|
|