29.
|
|
El fi equilibri entre el desnonament i l'ampliació
/
Clivillé, Adriana
Sobre la situació actual de la Sala Beckett, pendent d'un judici amb la immobiliària Núñez i Navarro del qual depèn el manteniment de la sala. D'altra banda, el director artístic de la Sala Beckett, Toni Casares, planteja la necessitat d'ampliar les instal·lacions si les activitats de la Beckett segueixen creixent.
2008
Benzina. Barcelona, núm. 23 (2008, Gener), p. 69 (Teatre)
|
|
30.
|
|
31.
|
|
32.
|
|
33.
|
|
34.
|
Teatre off amb vocació d'estabilitat
/
Clivillé, Adriana
Reportatge sobre l'aparició, en els darrers quatre anys, de nous espais teatrals a la ciutat de Barcelona. Es fa un dibuix del panorama i s'inclouen declaracions dels directors o impulsors de les sales, on expliquen els seus projectes actuals i futurs: Semolina Tomic (L'Antic Teatre), Empar López (Teatre del Raval), Macarena González de la Vega (la sala Almazen, seu de l'associació La Ciutat de les Paraules) i Ever Martín Blanchet (Teatre Gaudí Barcelona). [...]
2008
Benzina. Barcelona, núm. 25 (2008, Març), p. 90-93 (Teatre)
|
|
35.
|
|
Picar l'ullet a Txhèkov
/
Clivillé, Adriana
Comentari sobre l'obra 'Germanes', amb la inclusió de declaracions de la dramaturga i directora Càrol López. Es destaca l'"ànima russa" de l'obra, inspirada en Anton Txèkhov, però també les seves referències cinematogràfiques.
2008
Benzina. Barcelona, núm. 25 (2008, Març), p. 94 (Teatre. Crítica)
|
|
36.
|
|
La Cunillé més crítica
/
Clivillé, Adriana
Comentari sobre les dues obres esmentades de Lluïsa Cunillé. Pel que fa a 'Després de mi, el diluvi', s'inclouen algunes declaracions de la seva directora, Carlota Subirós.
2007
Benzina. Barcelona, núm. 22 (2007, Desembre), p. 95 (Teatre)
|
|
37.
|
|
Un espectacle sobre la guerra
/
Clivillé, Adriana
L'article d'Adriana Clivillé comenta la significació de la posada en escena de 'La plaça del Diamant', de Mercè Rodoreda, i inclou, sobretot, les opinions del seu director, Toni Casares, i de l'actriu principal, Sílvia Bel.
2007
Benzina. Barcelona, núm. 22 (2007, Desembre), p. 90-91 (Teatre)
|
|
38.
|
|