5103.
|
|
5104.
|
|
5105.
|
|
5106.
|
|
5107.
|
Addenda
/
Carmona Ristol, Àngel
Àngel Carmona, després de fer algunes puntualitzacions a les opinions de Rodríguez Méndez, reclama que la companyia La Pipironda no és un fet del passat sinó del present i el futur, i que continua fent "teatre pobre" en pubs i presons.
1986
Estudis Escènics. Barcelona, Núm. 28 (1986, Desembre), p. 43-48 (Monogràfic: La Pipironda)
Inclou resum en castellà, francès i anglès
|
|
5108.
|
Buscant les arrels
/
Rodríguez Méndez, José M. ;
Munné-Jordà, Antoni (Trad.)
Després d'explicar els seus records de la companyia La Pipironda, que propugnava el retorn al teatre castís i l'acostament a un públic "innocent" i humil (enfront del cosmopolitisme literari i artístic que es respirava a Barcelona), constata com el camí iniciat pel grup no va quallar, i poc després Barcelona retornava amb força al cosmopolitisme i a la mímesi del teatre estranger. [...]
1986
Estudis Escènics. Barcelona, Núm. 28 (1986, Desembre), p. 27-42 (Monogràfic: La Pipironda)
Inclou resum en castellà, francès i anglès
|
|
5109.
|
|
5110.
|
|
5111.
|
|
5112.
|
Los Escenarios múltiples en el teatro español de los siglos XV y XVI
/
Shoemaker, W.T.
L'estudi és una anàlisi de les manifestacions de la tècnica de l'escena múltiple a Espanya des dels primers testimonis de les representacions dramàtiques fins a l'època de Lope de Vega. S'examinen els problemes d'escenificació fonamentals per al sistema múltiple, l'ús de diferents plans d'escena, el número i classes de decorats utilitzats, i el lloc on es realitza l'escena.
1957
Estudios Escénicos. Barcelona, Núm. 2 (1957), p. 3-154
|
|