11.
|
|
12.
|
|
Joan Maragall per a infants i joves o com reinventar un clàssic
/
Pujol i Valls, Maria (Universitat Internacional de Catalunya)
Del resum de l'article: "Estudiar l'obra de Joan Maragall que s'ha publicat per a nens i joves no només vol dir conèixer els poemes i proses que han semblat oportuns per a aquests lectors, sinó que suposa entendre les circumstàncies històriques i culturals que han empès l'aparició dels llibres, els elements que acompanyen el text literari de cada volum -com ara la il·lustració, la tipografia o les activitats didàctiques- i els criteris de selecció i ordenació dels escrits. [...]
2014
Haidé. Estudis maragallians, Núm. 3 (2014), p. 137-152 (Vària)
2 documents
|
|
13.
|
L'escriptor català: de la televisió al Twitter (passant per l'hipertext, l'SMS, Bluetooth i Facebook)
/
Marrugat, Jordi ;
Curs d'estiu "Les tecnologies digitals en la producció literària" (2013 : Castelló de la Plana)
A partir de l'anàlisi de casos concrets, Marrugat repassa les relacions que històricament han mantingut els escriptors catalans amb les noves tecnologies. Així, comença parlant de les relacions entre els escriptors i la televisió centrant-se principalment en els casos de Quim Monzó, del qual analitza articles i col·laboracions al programa 'Persones humanes', i Empar Moliner, de la qual estudia articles i el programa 'Herois quotidians'. [...]
2014
Les tecnologies digitals en la producció literària / Germà Colón Domènech i Santiago Fortuño Llorens (eds.), Castelló de la Plana : Universitat Jaume I, 2014 (p. 37-74)
|
|
14.
|
|
15.
|
|
16.
|
|
17.
|
|
18.
|
|
19.
|
|
20.
|
|