11.
|
|
12.
|
|
13.
|
Numax-Fagor-plus
/
Fondevila, Santiago
Fondevila considera aquesta obra la més reeixida de les que Roger Bernat ha concebut com a peces de "teatre sense actors o, per ser més precisos, un teatre on els intèrprets són els espectadors". [...]
2014
Ara. Ara Estiu, 15 juliol 2014, p. 34
|
|
14.
|
|
15.
|
|
16.
|
|
17.
|
|
18.
|
|
19.
|
|
Otras líneas de creación teatral en Barcelona
/
Duffau, Lily
L'autora analitza les noves dramatúrgies i direccions sorgides a Barcelona. L'autora es concentra en el treball de dos directors: Roger Bernat i Marta Galán. L'article s'organitza segons els següents epígrafs: 'Diferencia de base (performativa vs textual)'; 'Un lugar en el medio teatral'; 'Ideas y restistencias'; 'Performatividad', 'Porque el texto ya no es fábula'; 'Teatralidad' y 'Estrategias'.
2003
Assaig de Teatre. Revista de l'Associació d'Investigació i Experimentació Teatral, Núm. 39-40 (2003), p. 299-314 (Teoria i història)
Inclou al final de l'article la trajectòria professional en forma de cronologia de Roger Bernat i Marta Galán
|
|
20.
|
|
La "reconquesta del real" en l'escriptura dramàtica contemporània
/
Batlle, Carles
L'autor analitza de quina manera les arts escèniques incorporen el real en les seves creacions més actuals i n'estipula i sistematitza les característiques i les formes. Se citen tant autors dramàtics com teòrics de la literatura.
2011
Pausa, Núm. 33 (Desembre 2011), p. 27-44 (Monogràfic: La reconquesta de la realitat en el teatre contemporani)
|
|