11.
|
|
12.
|
|
13.
|
|
14.
|
|
15.
|
|
16.
|
|
17.
|
Teatre i cinema, les seves interrelacions
/
Cots, Walter
L'autor analitza les estretes relacions entre el cinema i el teatre, sobretot durant els primers anys del cinema. Segueix la trajectòria de directors i actors que, a principis de segle XX, combinaven les obres teatrals i cinematogràfiques, així com de diversos escriptors que se senten atrets pel setè art.
2010
Hamlet, Núm. 10 (15 desembre 2010), p. 78-79 (Mirall del món)
|
|
18.
|
El TNC contra la fúria dialèctica de Bergman
/
Benach, Joan-Anton
L'autor titlla d'agosarada l'aproximació a Bergman que Marta Angelat ha fet pel TNC. Segons l'autor, la directora no ha entès les pel·lícules d'Ingmar Bergman, precisament, perquè, diu, ha prescindit d'elles per fer l'adaptació teatral. [...]
2010
Hamlet, Núm. 1 (15 febrer 2010), p. 11 (Crítica a fons)
|
|
19.
|
Oriol Broggi: actor, dramaturg i director
/
Fondevila, Santiago
Entrevista amb Oriol Broggi. Es parla dels èxits i fracassos com a director escènic, dels seus inicis, els criteris per escollir textos, la relació de Broggi amb el Teatre Lliure o el Teatre Nacional de Catalunya, de la companyia teatral 'La Perla 29' nascuda l'any 2001, dels referents teatrals, artístics i musicals de Broggi, etc.
2010
Hamlet, Núm. 3 (15 abril 2010), p. 6-9 (L'intercanvi amb)
|
|
20.
|
La veu melodiosa
/
Merino, Imma
En l'entrevista es repassa, sobretot, l'interès de Marta Angelat per Ingmar Bergman a partir de la direcció i interpretació de 'Escenes de matrimoni' i 'Sarabanda'. Finalment es fa esment de la seva tasca com a directora, actriu i dobladora.
2010
Presència, Vol. XLV, Núm. 1984 (5-11 març 2010), p. 14-18 (Entrevista)
|
|