21.
|
|
22.
|
|
23.
|
|
24.
|
|
25.
|
|
26.
|
|
27.
|
Desde el tragaluz
/
Guillamon, Julià
Guillamon situa l'obra ressenyada de Monzó en la tradició de periodisme català, escèptic i cosmopolita, des d'Eugeni d'Ors, a Gaziel o Carles Sentís; i el valora com un exemple perfecte de les quatre tècniques literàries que segons Tom Wolfe són l'essència del nou periodisme.
2004
La Vanguardia. Culturas. Barcelona, núm. 94 (2004, 7 d'abril), p. 8 (Escrituras. Documento)
|
|
28.
|
|
La narrativa del nou mil·lenni
/
Isern, Joan Josep
Isern cita la producció narrativa que s'ha publicat durant l'any 2001. Les sis primeres són comentades breument, ja que el crític considera que, segons el seu parer, són les obres que més destaquen en relació a la resta.
2002
Caràcters. València, Segona època, núm. 18 (2002, Gener), p. 11
|
|
29.
|
Paraules patrocinades
/
López, Óscar
Bulgari, la luxosa firma italiana de perfums i joies, ha patrocinat la novel·la de Fay Weldon, 'Connexió Bulgari', en la qual sovinteja el nom de la marca comercial. Diversos escriptors com Quim Monzó o Empar Moliner donen la seva opinió sobre l'ús de marques i com afecten aquestes a la creació literària.
2002
El Periódico de Catalunya. Llibres. Barcelona (2002, 12 de juliol), p. 24 (El reportatge)
|
|
30.
|
|