21.
|
Paraules patrocinades
/
López, Óscar
Bulgari, la luxosa firma italiana de perfums i joies, ha patrocinat la novel·la de Fay Weldon, 'Connexió Bulgari', en la qual sovinteja el nom de la marca comercial. Diversos escriptors com Quim Monzó o Empar Moliner donen la seva opinió sobre l'ús de marques i com afecten aquestes a la creació literària.
2002
El Periódico de Catalunya. Llibres. Barcelona (2002, 12 de juliol), p. 24 (El reportatge)
|
|
22.
|
|
23.
|
|
24.
|
|
25.
|
|
26.
|
|
27.
|
|
28.
|
|
29.
|
Un fenomen de nen
/
López, Óscar
Sobre el desplegament que les llibreries han muntat per celebrar l'aparició de la quarta entrega dels llibres de Harry Potter. L'autor comenta l'èxit d'aquestes novel·les arreu del món i la pressió deguda a la fama que ha patit la seva autora, J. [...]
2001
El Periódico de Catalunya. Llibres. Barcelona, núm. 134 (2001, 9 de març), p. 2-3 (Tema de portada)
|
|
30.
|
De boca en boca
/
López, Óscar
Es tracta dels primers quatre volums de 'Contes de tots colors', col·lecció que recopila relats rescatats de la tradició oral per sis narradors de diferents cultures (gitana, mediterrània europea, àrab, llatinoamericana, japonesa i africana). [...]
2000
El Periódico de Catalunya. Llibres. Barcelona, Núm. 99 (2000, 2 de juny), p. 14
|
|