11.
|
|
12.
|
|
13.
|
La recepció del teatre català contemporani a Polònia
/
Starchurska, Agnieszka (Uniwersytet Jagiellonski w Krakowie) ;
Feldman, Sharon G. (Ed.)
L'article tracta el canvi considerable que ha experimentat durant la darrera dècada la presència del teatre català a Polònia i la seva recepció. També s'ocupa dels estereotips a què ha estat subjecte la cultura catalana a Polònia, ja que el públic internacional ignora sovint la diversitat cultural de la península ibèrica -fins i tot publicacions de caire seriós remeten a clixés quan tracten les anomenades "cultures minoritàries".
2009
Catalan Review, Vol. XXIII, 2009, p. 297-305 (Monogràfic: The Catalan Stage, Modern and Contemporary)
|
|
14.
|
Harold Pinter a Barcelona
/
Benet, Carlota (Universitat Autònoma de Barcelona (GRAE)) ;
Feldman, Sharon G. (Ed.)
L'estudi tracta l'impacte de Harold Pinter en l'escena catalana i els diversos períodes per què ha passat: des de la presència notable que va tenir durant la dècada dels 60, el fet que desaparegués dels escenaris durant la següent, la lleugera recuperació durant els 80 fins a la normalització escènica que comença amb el nou segle. [...]
2009
Catalan Review, Vol. XXIII, 2009, p. 281-295 (Monogràfic: The Catalan Stage, Modern and Contemporary)
|
|
15.
|
Les altres catalanes: Language, Gender, and Otherness on the Contemporary Catalan Stage
/
Buffery, Helena (University College of Cork) ;
Feldman, Sharon G. (Ed.)
El treball tracta les maneres en què s'han explorat les relacions entre llengua, gènere i identitat en el el teatre i l'escena contemporània catalana, prenent exemples de tot el territori de parla catalana. [...]
2009
Catalan Review, Vol. XXIII, 2009, p. 263-280 (Monogràfic: The Catalan Stage, Modern and Contemporary)
|
|
16.
|
Belbel Rescues a Forgotten Guimerà
/
George, David (Universitat de Swansea) ;
Feldman, Sharon G. (Ed.)
L'article examina la producció que va dirigir Belbel el 2006 d''en Pólvora' (1893), d'Àngel Guimerà. S'ofereix una anàlisi detallada de la que fou una producció espectacular, en particular pel que fa als efectes visuals i sonors. [...]
2009
Catalan Review, Vol. XXIII, 2009, p. 249-261 (Monogràfic: The Catalan Stage, Modern and Contemporary)
|
|
17.
|
|
18.
|
|
19.
|
|
20.
|
|