11.
|
Dogonefff: una antropologia del futur
/
Badiou, Maryse
Dogonefff és una plataforma artística d'origen britanicocatalà que vol promoure la virtualitat i les noves tecnologies al teatre. Per això, ja van produir conjuntament amb Joan Maria Gual el programa d'investigació "Teatre virtual" (febrer - abril 2001).
Serra d'Or. Barcelona, núm. 506 (2002, Febrer), p. 65-67 (Espectacles. Teatre)
|
|
12.
|
Teatre Malic : "El silenci que segueix la música és sempre música"
/
Badiou, Maryse
Aquest article, escrit a propòsit del tancament del Teatre Malic, el 31 de desembre del 2002, estudia la història d'aquest teatre a partir de tres blocs cronològics. En el primer bloc (1975-1980) ens parla dels inicis professionals i les coordenades vitals dels tres fundadors: Mariona Masgrau, Toni Rumbau i Eugenio Navarro i de la seva dedicació a les marionetes, així com la creació de la Companyia de Marionetes La Fanfarra (1976) i l'adopció de la figura del cavaller Malic com a emblema. [...]
Serra d'Or. Barcelona, núm. 517 (2003, Gener), p. 57-61 (Espectacle. Teatre)
|
|
13.
|
|
14.
|
De professió, actor
/
Badiou, Maryse
Maryse Badiou situa la valoració de la interpretació actoral i la seva projecció social dins la tradició europea del teatre de text. En aquesta línia, destaca l'impacte d'alguns actors pel seu domini tècnic, un pol del qual és el control de la veu i la dicció, aspectes que l'autora considera que no han donat prou bons resultats i que cal establir uns criteris i unes normes d'oralitzar el text. [...]
Serra d'Or. Barcelona, núm. 481 (2000, Gener), p. 44-47 (Espectacles. Teatre. Monogràfic: El nou teatre català)
|
|
15.
|
L'art del camuflatge a la guerra civil
/
Badiou, Maryse
Sobre el servei de camuflatge que la Generalitat de Catalunya organitzà durant la guerra civil, dut a terme per una brigada integrada per escenògrafs, pintors, decoradors, grafistes, dibuixants i també camperols, manyans i paletes. [...]
1999
Serra d'Or. Barcelona, Any XLI, núm. 479 (1999, Novembre), p. 47-50 (Espectacles. Teatre)
|
|
16.
|
|
17.
|
|
18.
|
|
19.
|
|
20.
|
|