visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Ajuda | Departament de Filologia Catalana UAB | Sobre Traces | Català English Español |
Pàgina inicial > Traces. Catàleg > Una anàlisi comparativa del coneixement del català de l'alumnat castellanoparlant autòcton i l'alumnat hispà en finalitzar l'educació infantil a Catalunya / |
Data: | 2008 |
Resum: | Estudi sobre el nivell de català de l'alumnat que té el castellà com a llengua materna, ja siguin nouvinguts o castellanoparlants i anàlisi dels factors que condicionen aquest nivell com ara els lingüístics: el nivell de domini de la llengua mare, el temps passat a Catalunya; els socials: nivell educatiu de les famílies; o factors escolars com l'ús del català dels companys de l'aula. |
Nota: | Monogràfic sobre "L'educació plurilingüe" |
Document: | Estudi |
Matèria: | Català ; Ensenyament ; Immersió lingüística ; Emigració i immigració ; Escoles ; Instituts ; Educació |
Publicat a: | Caplletra, Núm. 45 (Tardor 2008), p. 203-228, ISSN 2386-7159 |
Sumari |