[Competència lingüística i rendiment acadèmic en aules multilingües]
Arnau i Querol, Joaquim
Vila i Moreno, F. Xavier (Presentació de l'acte)
Xarxa CRUSCAT. Institut d'Estudis Catalans
Institut d'Estudis Catalans
Jornades La recerca sociolingüística en l'àmbit de la llengua catalana (2s : 2013 : Barcelona)

Imprint: Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2014
Description: Enregistrament audiovisual : 16 min.
Abstract: Pertanyent a la mesa de sociolingüística educativa, el ponent presenta una iniciativa per afavorir l'aprenentatge de llengües en aules amb presència d'alumnes de procedències diverses. Del resum de la comunicació: "L'objectiu del projecte és avaluar els efectes d'un programa d'intervenció basat en la producció de textos escrits acadèmics per estudiants de primària i secundària. La hipòtesi inicial és que els estudiants que participen en el programa (nadius i immigrants) produiran textos de qualitat més alta (lingüística, discursiva i conceptual)".
Note: Enregistrament: Barcelona: Institut d'Estudis Catalans, 12 de desembre del 2013. Publicació: 4 de febrer del 2014
Note: Descripció del recurs: 9 de febrer del 2020
Note: Títol extret del programa de les jornades: http://blogs.iec.cat/cruscat/wp-content/uploads/sites/15/2013/12/13-Jornada-XC-Programa1.pdf [consulta: 10 de febrer del 2020]
Note: Acte organitzat per la Xarxa CRUSCAT de l'Institut d'Estudis Catalans. Forma part de les II Jornades 'La recerca sociolingüística en l'àmbit de la llengua catalana'. Presentador: F. Xavier Vila; ponent: Joaquim Arnau
Note: La comunicació transcorre entre els minuts 57.55 i 74.00 del vídeo.
Note: Informació extreta de http://blogs.iec.cat/cruscat/wp-content/uploads/sites/15/2013/12/13-Jornada-XC-PUBLICACI%C3%93-PROVISIONAL.pdf [consulta: 9 de febrer del 2020]
Document: Conferències ; Estudi
Subject: Sociolingüística ; Ensenyament ; Escoles ; Instituts ; Adquisició i aprenentatge ; Català ; Segona llengua ; Plurilingüisme ; Multilingüisme ; Emigració i immigració



Canal Youtube de l'Institut d'Estudis Catalans

The record appears in these collections:
Document type > Studies

 Record created 2020-02-09, last modified 2023-05-29



   Favorit i Compartir