Publicació: |
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2014 |
Descripció: |
Enregistrament audiovisual : 16 min. |
Resum: |
Pertanyent a la mesa de sociolingüística educativa, el ponent presenta una iniciativa per afavorir l'aprenentatge de llengües en aules amb presència d'alumnes de procedències diverses. Del resum de la comunicació: "L'objectiu del projecte és avaluar els efectes d'un programa d'intervenció basat en la producció de textos escrits acadèmics per estudiants de primària i secundària. La hipòtesi inicial és que els estudiants que participen en el programa (nadius i immigrants) produiran textos de qualitat més alta (lingüística, discursiva i conceptual)". |
Nota: |
Enregistrament: Barcelona: Institut d'Estudis Catalans, 12 de desembre del 2013. Publicació: 4 de febrer del 2014 |
Nota: |
Descripció del recurs: 9 de febrer del 2020 |
Nota: |
Títol extret del programa de les jornades: http://blogs.iec.cat/cruscat/wp-content/uploads/sites/15/2013/12/13-Jornada-XC-Programa1.pdf [consulta: 10 de febrer del 2020] |
Nota: |
Acte organitzat per la Xarxa CRUSCAT de l'Institut d'Estudis Catalans. Forma part de les II Jornades 'La recerca sociolingüística en l'àmbit de la llengua catalana'. Presentador: F. Xavier Vila; ponent: Joaquim Arnau |
Nota: |
La comunicació transcorre entre els minuts 57.55 i 74.00 del vídeo. |
Nota: |
Informació extreta de http://blogs.iec.cat/cruscat/wp-content/uploads/sites/15/2013/12/13-Jornada-XC-PUBLICACI%C3%93-PROVISIONAL.pdf [consulta: 9 de febrer del 2020] |
Document: |
Conferències ; Estudi |
Matèria: |
Sociolingüística ;
Ensenyament ;
Escoles ;
Instituts ;
Adquisició i aprenentatge ;
Català ;
Segona llengua ;
Plurilingüisme ;
Multilingüisme ;
Emigració i immigració |