Traces. Catàleg

Traces. Catàleg 294 registres trobats  inicianterior213 - 222següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
213.
Els premis de l'escena, a contrallum / Ginart, Belén
L'autora opina sobre la importància, o al irrellevància, d'alguns premis teatrals a partir de l'experiència de dramaturgs, actors i directors que han rebut certs premis.
2010
Hamlet, Núm. 6 (15 juliol 2010), p. 64-65 (A l'escenari)
   
214.
Mercè Arànega, actriu / Ginart, Belén
L'actriu parla sobre com entén la seva professió i tot allò que l'envolta: la relació amb els directors teatrals, la crítica, projectes concrets, televisió i cinema, etc.
2010
Hamlet, Núm. 6 (15 juliol 2010), p. 6-9 (L'intercanvi amb)
   
215.
La Argentina, del 'tablao' a l'escenari / Ginart, Belén
Sobre un dels vestits que es guarden al fons dedicat a la indumentària del Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques. Es tracta d'un 'bolero' que va pertànyer a una de les ballarines claus del primer terç del segle passat, Antonia Mercé, admirada per Valle-Inclán, Falla, Lorca i Granados.
2010
Hamlet, Núm. 1 (15 febrer 2010), p. 77 (Joies del museu)
   
216.
La pedrera de la creació escènica / Ginart, Belén
Sobre la feina que es fa a les aules de direcció teatral a l'Institut del Teatre. Pepelú Guardiola parla de la seva tasca com a director de l'Escola Superior d'Art Dramàtic de l'Insitut del Teatre.
2010
Hamlet, Núm. 1 (15 febrer 2010), p. 16-17 (A l'escenari)
   
217.
Un nou horitzó per a la Sala Beckett / Ginart, Belén
A propòsit del canvi de lloc de la Sala Beckett, l'autora repassa alguns dels noms més importants que han treballat durant més de vint anys a aquesta sala d'arts escèniques.
2010
Hamlet, Núm. 2 (15 març 2010), p. 58-59 (A l'escenari)
   
218.
El Brossa Espai Escènic es refunda sense perdre els orígens / Ginart, Belén
Brossa Espai Escènic ha guanyat un concurs de l'Ajuntament per ocupar i omplir La Seca, un edifici al barri de la Ribera que havia estat una fàbrica de monedes. Amb aquest trasllat, els dos directors del Brossa Espai Escènic, Herman Bonnín i Jesús Julve, es replantegen què ha de ser i què ha d'oferir el Brossa Espai Escènic en aquest nou emplaçament.
2010
Hamlet, Núm. 2 (15 març 2010), p. 16-17 (A l'escenari)
   
219.
El Ingenio, la botiga feta poesia / Ginart, Belén
Sobre la botiga de Barcelona Ingenio, que, d'entre altres productes, ven màscares i disfresses teatrals. L'autora apunta que a Joan Brossa li agradava anar a passejar per la botiga, sobretot entre els articles de broma.
2010
Hamlet, Núm. 3 (15 abril 2010), p. 56-57 (A l'escenari)
   
220.
La nova comunitat d'autors / Ginart, Belén
Sobre els nous autors de teatre català i la importància del projecte T6 del Teatre Nacional de Catalunya en aquesta nova formada.
2010
El País. Quadern, Núm. 1354 (3 juny 2010), p. 1-3 (Reportatge)  
221.
Valère Novarina, dramaturg i director / Ginart, Belén
Entrevista al director teatral i escriptor nascut a Ginebra. Es parla de com Novarina entén què ha de ser el teatre i dels seus autors preferits (com Samuel Beckett). Es fa una breu referència a l'adaptació teatral catalana d'unes narracions seves.
2010
Hamlet, Núm. 4 (15 maig 2010), p. 6-9 (L'intercanvi amb)
   
222.
Francesc Soler i Rovirosa, el pare de l'escenografia realista / Ginart, Belén
Sobre les aportacions que Francesc Soler i Rovirosa va fer en el camp de l'escenografia catalana. És considerat el pare el fundador de l'escola catalana d'escenografia realista que deixava enrere les influències romàntiques italianes.
2010
Hamlet, Núm. 4 (15 maig 2010), p. 85 (Joies del museu)
   

Traces. Catàleg : 294 registres trobats   inicianterior213 - 222següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Ginart, Belén dins Amazon